השוק

הראל ויזל סידר למוסדיים רווח של 10% ב-3 ימים

ההתנפלות של המוסדיים על הסחורה של הראל ויזל שווה להם לא מעט כסף; הביצועים של המניות שלו הופכים אותו לאחד מאנשי העסקים החשובים בבורסה
ניצן כהן | 
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
הנפקת ריטיילורס שברה שיאים, המוסדיים הישראלים "שתו" תוך שעה את ה-Book ונראה היה שבמצב דברים אלה נוצר מצב של "לא נעים" ממי שלא יוכל לקבל סחורה. מי שעקב אחרי ההנפקה הגדולה של ריטיילורס הבין אחת משתיים: או שמשהו חריג קורה כאן. נכון שהשוק חם, אבל לא ככה.
3 ימים לאחר תחילת המסחר במניה התבררה התשובה לתהייה הזו וזה לא שכולם מטומטמים אלא היה כאן משהו אחר.
בשונה מהנפקות חלום הראל ויזל עובד בשוק אמיתי שהשורה התחתונה שלו היא שהוא קונה בזול ומוכר ביוקר, ממתג את עצמו כמו שצריך ומייצר רווחים וכולם רוצים להיות חלק מהם. זו לא הייתה עוד הנפקת חלום אלא עסקי מסחר אמיתיים שניתן לתמחר אותם וניתן להבין אותם בלי להצית את הדימיון אלא פשוט, קונים במחיר מסויים, מוחרים במחיר אחר ומרוויחים את ההפרש.
אחד המבחנים להנפקה מוצלחת הוא כמה הרוויח מי שהשקיע בהנפקה. כשכלל האצבע הוא שאם מי שקנה בהנפקה מרוויח, אזי האמון בינו לבין החתם לבין החברה ובעלי המניות שלה יגדל והוא יהיה שם גם בהנפקה הבאה ולהיפך.
אם כן, 3 ימים לאחר הנפקת ריטיילורס, מי שקנה בהנפקה הרוויח 10%, נתון מצויין שאומר לשוק שאם אתם מחפשים שותף בתחום הסחר, הראל ויזל יכול להיות אופציה טובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה