השוק

קריטאו רוכשת את Mabaya הישראלית

החברה שנסחרת בנאסד"ק הודיעה כי רכשה את הסטארטפ הישראלי שמתמחה בפתרונות קמעונאות ברשת לשיווק מוצרים ממומנים, שלאחרונה השלים סבב גיוס בהובלת lool ventures 
מערכת ice | 
אביחי ניסנבוים ויוני קוגן (צילום יחצ)
קריטאו שנסחרת בנאסדק ומספקת טכנולוגיה שמאפשרת לחברות לעקוב ולהנגיש מודעות לקונים מקוונים, הודיעה על רכישת הסטארטפ הישראלי Mabaya, שמתמחה בפתרונות קמעונאות ברשת לשיווק מוצרים ממומנים. Mabaya נוסדה על-ידי הישראלים על ידי יונתן קוגן (מנכ"ל החברה), אבי רבינוביץ, מתי דוד, ודן חן והיא נרכשת לאחר השלמת סבב גיוס Seed בלבד בהובלת lool ventures והצטרפות של ניר ארקין.
מאבאיה היא חברת טכנולוגיה ישראלית בעלת משרדים בתל אביב, המספקת כלים ליצירת רווחיות ברשת עבור שווקים וסוחרים. הטכנלוגיה של החברה שמשה פלטפורמה עבור מאות מליוני פרסומות למסחר מקוון ברחבי העולם. הטכנולוגיה של Mabaya משלימה את פתרונות הקמעונאות שייסדה קריטאו, שמסייעים לסוחרים רב-ערוציים, חברות ומותגים לספק פרסום המבוסס על מידע הלקוחות באתרי שיווק ואפליקציות. רכישת Mabaya מאפשרת לקריטאו להציע פתרונות קמעונאות מותאמים ייחודים לצרכים של שווקים וסוחרים מקוונים, כמו גם לחברות.
קריטאו היא חברת הטכנולוגיה העולמית המספקת לקמעונאי הרשת בעולם מידע פרסומי אמין ומשמעותית. לה 2,500 עובדים, 21,000 לקוחות ואלפי מפרסמים ברחבי העולם, לייצור פרסום יעיל ומדויק בכל הערוצים - תוך הטמעת בינה מלאכותית מתקדמת למאגרי מידע חסרי תקדים. קריטאו מספקת לחברות מכל הסוגים והגדלים את הטכנולוגיה שהן זקוקות לה על מנת להכיר ולשרת את לקוחותיהן בצורה המיטבית. קריטאו התרחבה ביותר מ-100 קמעונאים, 50 חברות שותפות - כולל חמש החברות הגדולות - ויותר מ-1000 מותגים. בשנת 2020, קריטאו צמחה ב-53%, ייצרה 400 מליון דולר בהכנסות פרסום עבור קמעונאים, ו3.3 מליארד דולר במכירות עבור מפרסמי מותגים, כל זאת בלב תחרותיות גוברת בשוק המסחר המקוון. הצמיחה של קריטאו קפצה אף ב-122% ברבעון הראשון ביחס לשנה שעברה.
 
אביחי ניסנבוים
, שותף מנהל lool ventures, מסר כי: "הטכנולוגיה שפיתחה מאבאיה הביאה אותה לזכיה בלקוחות ענק ברמה העולמית בתחום האיקומרס. הטכנולוגיה המנצחת וההצלחה המסחרית הם שהביאו את השחקן המוביל בשוק לרכישה. אני מלא הערכה ליוני, מנכ״ל החברה, על המנהיגות שהפגין ברמה הניהולית, המוצרית, והטכנולוגית בהובלת החברה והבאתה לרכישה בידי קריטאו, מובילת השוק. יוני הוא יזם בכל רמ״ח איבריו, נהנתי לעבוד איתו ואשמח לשתף פעולה איתו גם בעתיד".
יונתן קוגן, מנכ"ל מאבאיה, הוסיף כי: "בשנים האחרונות הפרסום באתרי קניות תופס תאוצה והופך לערוץ פרסום משמעותי שמתחרה בתקציבים של גוגל ופייסבוק, במיוחד במרקטפלייסים שמציעים מוצרים של סוחרים שונים (למשל אמזון, איביי וכו'). המערכת הייחודית והמתקדמת שפתחנו מוטמעת בעשרות אתרי סחר מובילים בעולם ומאפשרת להם לייצר הכנסות משמעותיות באמצעות קידום מוצרים של עשרות אלפי סוחרים.  החיבור ל Criteo כמובילת שוק ה- Retail Media  תאפשר לנו את ההזדמנות המרגשת להאיץ את הצמיחה שאנו חווים בשנה האחרונה. כל זאת התאפשר גם בזכות הצוות המצוין שלנו והאמון המלא של אביחי ניסנבוים מ lool ventures, ניר ארקין והמשקיעים הנוספים שלנו שניתן לאורך כל הדרך".
מחברת קריאטו נמסר כי רכישת Mabaya היא אבן יסוד משמעותית באסטרטגיית המסחר המקוון של קריטאו, להרחבת היכולת של קריטאו לסייע לסוחרים ברשת ולחברות לדחוף קדימה את מכירות מוצריהם, תוך מתן אפשרות לסוחרים ולשווקים להתרחב לאפיקי רווח חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה