השוק

אמזון מציגה: עסקת ענק הולווידית בדרך בסכום עתק

האם אמזון הולכת לרכוש את אחד מאולפני הטלוויזיה והקולנוע הגדולים בתבל? על פי גורמים בענף הקולנוע החברה מנהלת משא ומתן לרכישת אולפני MGM תמורת כ-9 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)
בעת האחרונה רצו סביב אמזון וגם חברות נוספות שמועות סביב רכישה אפשרית של אולפני MGM. כעת על פי דיווחים באתרים וראייטי ורויטרס מקורות בהוליווד ציינו שחברת המסחר המקוון המוצלחת בדרך לרכישת האולפן.
את העסקה מהנדסים מייק הופקינס, סמנכ"ל בכיר באולפני אמזון ופריים וידיאו, וקווין אולריך, יו"ר דירקטוריון MGM, ומי שעומד בראש קרן הגידור אנקוראג' קפיטל (Anchorage Capital), בעלת המניות העיקרית של החברה.
הדיווח הנוכחי מצטרף לדיווח מחודש דצמבר האחרון של אתר וראייטי כי MGM העמידו את עצמם למכירה. העסקה הפוטנציאלית המסתמנת בין החברות עשויה להסתכם בין 7 ל -10 מיליארד דולר. מקורות בתעשייה אמרו כי נציגי MGM לחשו לקונים פוטנציאליים במשך חודש על תג מחיר של 9 מיליארד דולר.
לאמזון יש כיום יותר מ -200 מיליון משתמשים ברחבי העולם ובחברה רוצים להפוך את הצפייה בפריים וידיאו להרגל גדול יותר עבור הלקוחות. MGM מחזיקה באחת מ"ספריות העמוקות ביותר של תוכן קולנוע וטלוויזיה בעולם. הספרייה של האולפנים כוללת מעל ל-4,000 סרטים ו-17 אלף שעות של תכניות טלוויזיה בהם סדרת סרטי רוקי ותכניות כמו סיפורה של שפחה והוויקינגים. הטמעת ספריית הסרטים והסדרות של MGM באמזון פריים תגרום לחיזוק המותג, כך לפחות מקווים בחברה.
עבור אמזון, התקשורת היא חלק קטן יחסית מהאימפריה הענקית שלה אך מייצגת פלח עסקי שצומח במהירות. בשנת 2020 השקיעה החברה 11 מיליארד דולר בתוכניות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה עבור שירותי פריים - עלייה של 40% לעומת 2019.
נציגי אמזון ו- MGM לפי שעה סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה