השוק

אפסלון ממשיכה במגמת הצמיחה וחותמת על עסקת רכישה שנייה מתחילת השנה

תרכוש מותג פרטי לממכר כדי קבורה באמזון, וולמארט, שופיפיי ו-Ebay בארה"ב תמורת כ-20 מיליון שקל. שריפת גופות ואחסונם בכדי קבורה הינו שוק הנמצא בצמיחה מתמדת בארה"ב ובאירופה, בין היתר לאור היתרונות האקולוגיים והעלויות הזולות בתהליך זה
מערכת ice | 
אריאל דור (צילום אפסלון)
אפסלון, העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, ממשיכה במגמת הצמיחה ומדווחת היום כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת חנות המשווקת מגוון מוצרי דת והנצחה באמזון, וולמארט, שופיפיי ו-Ebay. היקף העיסקה מוערך בכ-20 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר).
העלות לצרכן של מגוון המוצרים הנמכרים בחנות עומדת על סך שבין 30 דולר ל-100 דולר למוצר. סה"כ בחנות ישנם כ-5 סוגי מוצרים שונים המתחלקים לכ-140 תתי מוצרים שונים.
בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה ב-3 מיליון דולר. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ-1.1 מיליון דולר, ושיעור הרווחיות (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ-36.6%.
זהו המותג השמיני שאפסלון צפויה להשביח, כאשר לפני כשבועיים השלימה אפסלון רכישת חנות המשווקת באמזון ארה"ב ולסיטונאים (Wholesalers), שני מותגי אופנה לילדים ומשפחות, תמורת 2.95 מיליון דולר. כיום מחזיקה אפסלון ב-4 חנויות המנהלות כ-7 מותגים שונים. 
תחום הקמעונות של מוכרי צד ג' באמזון נמצא בצמיחה מואצת, כאשר על פי הערכות היקף המכירות של מוכרי צד ג' באמזון הסתכמו בכ-300 מיליארד דולר לעומת כ-200 מיליארד דולר בשנת 2020. מכירות אלה מהוות מעל ל-60% מכלל המכירות באמזון, כאשר כלל המכירות של אתר אמזון הסתכמו בכ-490 מיליון דולר. כיום, מרבית המוכרים באמזון הינם אנשים פרטיים, כאשר בענף מתקיימת מגמת קונסולידציה, כאשר חברות מתמחות כגון Mohawk, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-750 מיליון דולר ואפסלון רוכשות חנויות מאנשים פרטיים ומשביחות את פעילותן תוך שימוש בכלי ניתוח ואלגוריתמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה