השוק

נשיא איגוד לשכות המסחר נגד הארכת הסגר: "כל יום עולה באובדן מאות עסקים"

עו"ד אוריאל לין יצא נגד החלטת קבינט הקורונה להאריך את הסגר עד ליום שני, וטען כי צריך לאפשר באופן מיידי פעילות בעסקים שלא מקבלים קהל. "יש להתמקד בהשתלטות על התפרצות הנגיף בקרב אוכלוסיות ואירועי התקהלות בהם אין שליטה על התנועה"
מערכת ice | 
אוריאל לין (צילום עינת לברון)
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, התייחס להחלטת קבינט הקורונה להארכת הסגר עד ליום שני, ואמר כי "כל יום של סגר במגזר המסחר עולה באובדן של מאות עסקים ומחליש את הסיכוי להתאוששות מהירה של המגזר העסקי לאחר תום הסגר. על קבינט הקורונה להפנים את תוצאות החלטותיו".
לדבריו של לין, על קבינט הקורונה היה לאפשר מיידית פעילות בעסקים שבהם לא מקבלים קהל, ולאחר מספר ימי התארגנות והיכן שיש שליטה על התנועה האנושית, לאפשר כבר משבוע הבא לעסקים המקבלים קהל, יחד עם הסרת הסגר, להיערך לפתיחה תוך עמידה בתנאי התו הסגול.
המדדים הכלל-ארציים של משרד הבריאות לא רלוונטיים לשאלה אילו עסקים יש לפתוח כעת, טען נשיא איגוד לשכות המסחר. "מה שחשוב הוא להתמקד בהשתלטות על התפרצות הקורונה בקרב אוכלוסיות, אזורים גאוגרפיים ואירועי התקהלות בהם אין שליטה על התנועה", סיכם.
כאמור, קבינט הקורונה אישר הלילה את הארכת מגבלות הסגר עד ליום שני. מחר צפוי הקבינט להתכנס פעם נוספת ולדון בפתיחת עסקים קטנים ללא קבלת קהל, בפתיחת מערכת החינוך לגיל הרך ובאפשרות לאיסוף עצמי ממסעדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה