השוק
הסטארט-אפ הישראלי מגייס יותר מ-25 מיליון דולר וחושף עסקה חדשה
חברת ביגהביד מדיה מודיעה על סבב גיוס של מעל 25 מיליון דולר בסבב גיוס A. לצד זאת, החברה הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הגיימינג MobilityWare, זאת בכדי להרחיב את פעילותה בתחום המשחקים

חברת Bigabid, העוסקת בטכנולוגיות מבוססות נתונים, מכריזה על סבב גיוס של מעל 25 מיליון דולר בסבב גיוס A. הסבב התבצע בהשתתפות MobilityWare, חברת מובילה בתחום המשחקים שעמה נחתם הסכם שיתוף פעולה.
על פי חברת ביגהביד מדיה, הסבב יאפשר להרחיב את פעילותה בתחום המשחקים, תוך התמקדות במשחקים מבוססי In-App Advertising. על פי הנהלת ביגהביד מדיה, השקעה זו תסייע לחברה בתהליך פיתוח מודלים עבור משחקים מבוססים פרסומות. כך, תצליח החברה הישראלית להגדיל את רמת הדיוק לקהל השחקנים הרלוונטיים לסוג המשחקים המבוססים על פרסומות.
"אנו צופים כי התרחבות זו תפתח בפני החברה אפשרויות משמעותיות להכנסות במאות מיליוני דולרים בשנים הקרובות, והיא משקפת את הפוטנציאל האדיר של החברה להמשיך להוביל את התעשייה ולהציע פתרונות טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר בשוק הגיימינג והדטה", כך נמסר מטעם חברת ביגהביד מדיה.
עמית פלור, מנכ״ל ביגהביד מדיה, ציין כי מטרת סבב הגיוס האחרון הינה העמקת הפיתוח הטכנולוגי של החברה והרחבת יכולותיה בתחומי הרשתות הנוירוניות העמוקות. מהלך זה יאפשר לחברה לדייק את המודלים בצורה אופטימלית עבור כל משחקי ה IAA.
עוד ב-
עוד הדגיש מנכ"ל חברת ביגהביד מדיה: "ההשקעה הזו משקפת את האמונה ביכולות של החברה ואת ההכרה של מומחים בתעשייה בתרומתנו. אנו נמשיך לחדש ולפתח מוצרים מתקדמים שיסייעו ללקוחותינו להגדיל את ערכם בשוק״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה