דיגיטל וטק
יוטיוב במהלך תמוה: הפרסומות שמעוררות זעם ברשת
יוטיוב מציגה פרסומות באורך שעות למשתמשים המפעילים חוסמי פרסומות. גוגל טוענת שמדובר במהלך מכוון, אבל התגובות לא מאחרות להגיע. מה באמת עומד מאחורי הצעד המפתיע?
יוטיוב החלה לשדר פרסומות שאינן ניתנות לדילוג ואורכן מגיע לעיתים לשעות ארוכות. על פי דיווחים ברשת, פרסומות אלו מופיעות בעיקר אצל משתמשים המפעילים חוסמי פרסומות, כאשר המהלך התמוה נעשה במכוון על ידי גוגל. החברה מסרה כי מדובר בצעד מכוון שנועד להדגיש את חשיבות הפרסומות במימון התוכן ולדרבן משתמשים לעבור למנוי Premium.
במהלך השנים האחרונות, יוטיוב נקטה צעדים נרחבים נגד משתמשים שמנסים לעקוף פרסומות, כולל האטת זמני טעינה ושימוש בטכנולוגיות חדשות להצגת הפרסומות. כעת, משתמשים ברדיט דיווחו על מקרים שבהם פרסומות נמשכו בין שעה ל-10 שעות ואף יותר, לעיתים באורך העולה על הסרטון עצמו. חלקם הודו בשימוש בחוסמי פרסומות, בעוד שאחרים טענו כי הפרסומות הופיעו ללא סיבה ברורה.
גוגל הגיבה לטענות ואישרה כי פרסומות רגילות אינן עולות על 15 שניות במובייל או 60 שניות בטלוויזיה. עם זאת, החברה ציינה כי מדובר ביוזמה עולמית שנועדה להרתיע משתמשים מ"חסימה" של פרסומות. הצעד נתפס כחריג, אך הוא משקף את מאמצי החברה לשמור על המודל הכלכלי שלה ולתמוך ביוצרי התוכן בפלטפורמה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה