השוק
בנק ישראל במהלך חשוב: כך תדעו איפה הריביות והעמלות המצטיינות
הפיקוח על הבנקים משיק כלי מתקדם להשוואה של מידע בהיבטים צרכניים בין הבנקים. המפקח על הבנקים, דני חחיאשוילי: "הכלי המתקדם שאנו משיקים היום מצטרף לרפורמות הצרכניות הרבות שקידם בנק ישראל בשנים האחרונות"
בשנים האחרונות הוביל בנק ישראל רפורמות שונות במטרה להגביר את השקיפות ולחזק את כוחו של הלקוח, ביניהן: פרסום שיעורי הריבית, מעבר בין בנקים באופן מקוון, הטמעת הבנקאות הפתוחה ועוד. כצעד נוסף, מרחיב הפיקוח על הבנקים את המידע הקיים כיום ומפרסם כלי מתקדם המאפשר לבצע השוואה בין הבנקים השונים, בצורה קלה ובשפה מונגשת, בין היתר בנושאים הבאים:
שביעות רצון הלקוחות מהשרות שניתן להם, לרבות מהמוקד הטלפוני, מהשירות בסניף, מהאתר האינטרנט והאפליקציה של הבנק, תפיסת ההוגנות ועוד, פריסת הסניפים והמכשירים האוטומטיים של כל בנק, מסלולי העמלות, עמלות ניירות הערך ושיעורי ריביות.
הכלי שגובש, בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי, נועד להקל על לקוחות המערכת הבנקאית, להשוות בצורה ברורה בין השירותים והמוצרים המוצעים להם על ידי בנקים שונים, לפעול לשיפור התנאים, ולקבל החלטות מושכלות לאחר סקר שוק.
עוד ב-
המפקח על הבנקים, דני חחיאשוילי, הסביר: "הכלי המתקדם שאנו משיקים היום מצטרף לרפורמות הצרכניות הרבות שקידם בנק ישראל בשנים האחרונות. הכלי יאפשר ללקוחות המערכת הבנקאית להשוות בצורה חכמה בין השירותים והמוצרים הבנקאיים, שביעות רצון הלקוחות מאלו ובהתאם לקבל החלטה מושכלת, לאחר בחינת מכלול הנתונים באופן פשוט, נגיש ונוח. הכלי החדש הוא גם בעל פוטנציאל להגביר את התחרות במערכת הבנקאית, שכן הוא מסייע ללקוחות להיות פרואקטיביים בצריכת השירותים והמוצרים הבנקאיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל זה ואין קישור או הוראות איך לגשת לכלי? כתב פח! (ל"ת)ישראעל 12/2024/11הגב לתגובה זו0 0סגור