השוק

דלתא ברבעון מטורף: הרווח הנקי מזנק ב-88%; תחלק דיבידנד נוסף

הישראלים חוזרים לצרוך בגדול וההשקעה בדיגיטל משתלמת: דלתא, המפעילה את המותגים דלתא, פיקס, פאנטה ריי, ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works, רשמה הכנסות של 289 מיליון שקל ורווח נקי של כ-30.5 מיליון שקל, זינוק של 88% לעומת השנה שעברה; מתחילת השנה חילקה דיבידנד של כ-249 מיליון שקל
מערכת ice |  2
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
דלתא מותגים סיכמה רבעון חזק נוסף לשנת 2024, עם גידול בהכנסות וברווחיות. מניית דלתא מותגים עלתה בכ-60% מתחילת השנה.
ההכנסות ברבעון השלישי צמחו בכ-35% והסתכמו בכ-289 מיליון שקל, לעומת 214.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות החנויות הזהות ואתרי האונליין של מותגי החברה וכן מהחנויות החדשות של המותגים ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works. נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטרנט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס (fix), פאנטה ריי, ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי עלה ב-39% והסתכם ב-170.4 מיליון שקל; שיעורו מההכנסות עמד על 59% לעומת 57.1% בשנה שעברה. החברה נהנתה גם משיפור בתמהיל המוצרים וגבייה בשיעורי הנחה מופחתים, אם כי חוותה קיטון קל עקב פיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי גדל ב-88.6% לכ-44.0 מיליון שקל לעומת כ-23.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, כ-15.2% מההכנסות לעומת כ-10.9% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי זינק בכ-88% והגיע ל-30.6 מיליון שקל, לעומת 16.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2023. הרווח התפעולי ברבעון צמח ב-88.6% והסתכם ב-44 מיליון שקל, עם שיעור רווחיות תפעולית של 15.2% לעומת 10.9% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה ב-12 החודשים האחרונים גדל בכ-163 מיליון שקל.
ההון העצמי של החברה נכון ל-30 בספטמבר 2024 הסתכם בכ-425.4 מיליון שקל לעומת כ-520.8 מיליון שקל ב-30 בספטמבר 2023, קיטון הנובע בעיקר מתשלום דיבידנד לבעלי המניות ב-12 החודשים האחרונים בסך של כ-257 מיליון שקל. 
החברה ממשיכה להציג תזרים מזומנים חזק, שהסתכם ב-168.4 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2024 לעומת 123.8 מיליון שקל בשנה שעברה. 
במהלך אפריל 2024, החברה השיקה את המותג Bath & Body Works עם פתיחת חנויות ואתרי סחר אלקטרוני. החברה תפעיל כ-28 חנויות מותג בנוסף לאתר האינטרנט בישראל. כמו כן, נפתחו ארבע חנויות ראשונות מתוך 11 של המותג ויקטוריה סיקרט, שהאתר שלו החל לפעול ב-2022. החברה מצפה להרחיב את רשתות החנויות שלה, עם גידול צפוי של כ-21% במספר החנויות עד סוף 2026.
החברה תחלק דיבידנד בסך 15.3 מיליון שקל שיתווסף לדיבידנד של כ-249 מיליון שקל שהחברה חילקה ב-2024, כולל דיבידנד מיוחד של כ-200 מיליון שקל. בשנת 2023 חילקה החברה דיבידנד בסך של כ-44 מיליון שקל.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את היכולת המתמשכת במימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון .החברה מציגה גידול עקבי בהכנסות וברווח, כאשר הרבעון השלישי של השנה היה רבעון חזק, הן בפן המסחרי והן בפן התפעולי. הגידול בהכנסות שנובע בעיקרו מגידול של 26.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים, כולל אתרי האונליין, והשיפור בשיעורי הרווחיות מבטאים את תנופת הצמיחה של החברה כאשר ברבעון השלישי ניכר גידול משמעותי בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד". 
עוד אמרה בוגנר כי "המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך בתשעת החודשים הראשונים של השנה אשר היוותה כ-13.6% מסך מכירות החברה. כיום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ויקטוריה סיקרט ,פאנטה ריי ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024".
בוגנר ציינה כי מתחילת השנה פתחה דלתא מותגים 11 חנויות חדשות ובכוונתה להמשיך להתרחב.
בנוסף מסרה: "השנה השקנו את מועדון הלקוחות החדש +Delta התומך בהצעת הערך ללקוחותינו ובצמיחה העתידית של החברה. מועדון +Delta מאפשר ללקוחות המועדון לקבל הטבות ולממש נקודות בכל חמשת מותגי החברה", והוסיפה כי החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה לצד נאמנות הלקוחות עם מועדון לקוחות המונה כ-1.3 מיליון חברי מועדון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עניין של השוואה!!!!
    אנצי!!!! 11/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סקרים וסטטיסטיקה זה כמו ביקיני.מה שנחשף מרמז ומה שנסתר חיוני-אהרון לבנשטיין!!!!
    סגור
  • 1.
    פרדוקס!!!!!
    אנצי!!!! 11/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם האהבה באמת עיוורת,אז איך זה שההלבשה התחתונה כל כך פופולארית-ג'ק הנדי!!!!
    סגור