השוק

הראל ויזל בעסקה בשווי 50 מיליון שקל: זו החברה שרכש

לאחר מו"מ שארך כחודשיים, קבוצת פוקס רוכשת את השליטה על מותג האופנה איתי ברנדס: 51% מהמניות תמורת כ-30 מיליון שקל. ויזל ימנה לחברה מנכ"ל מטעמו
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)
לפני כחודש וחצי נחשף דבר המשא ומתן בין קבוצת פוקס שבשליטת איש העסקים הראל ויזל, לבין מותג האופנה המוביל איתי ברנדס, לרכישת השליטה בחברה. הבוקר (שלישי) פרסם "ידיעות אחרונות" כי הושג סיכום ובשבוע הבא צפויה להיחתם העסקה.
ויזל ירכוש 51% מהמותג איתי ברנדס לפי שווי של 50 מיליון שקל, כאשר לפי ידיעות, הוא ישלם כ-30 מיליון שקל, ואם בשנת 2025 התוצאות יעלו על התחזיות, ישולם סכום נוסף. לחברה ימונה מנכ"ל מטעמו של הראל ויזל. זו הפעם הראשונה שהראל ויזל נכנס לתחום לאופנת גברים טרנדית.
אתר האופנה איתי ברנדס (itay brands) הוקם ב-2021 על ידי איתי ברנדס ורעייתו יעל ארביב, ומאוחר יותר הוקמו גם נקודות מכירה. במרץ 2023 רכשו בעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, 50% מהמותג – אז זה היה לפי שווי שוק בסך 20 מיליון שקל. לפי פרסומים קודמים המניות שרכש כעת ויזל, חציים נרכשו מסנדלר ופרידלר שעשו תשואה יפה, וחציים ממייסדי המותג.
רק באחרונה רחיב ויזל את אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X, כאשר נכנס לקטגוריה חדשה והשיק לראשונה קטגוריית HOME עם מבחר של פריטים לבית - למעלה מ-1,500 פריטים ו-30 מותגי HOME מובילים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה