השוק

קרן השקעות חדשה בישראל: סכום השקעה ראשונה - 250,000 שקל

קבוצת ברק פיננסים פותחת קרן השקעות חדשה. סכום ההשקעה בקרן יחל מ- 250,000 שקל, ולתקופה של שלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית
מערכת ice | 
הונאה (צילום shutterstock)
קבוצת ברק פיננסים פותחת קרן השקעות חדשה. ברק פיננסים היא אחת מקבוצות ההשקעה הבולטות בישראל, ומנהלת קרנות השקעה בתחומי הביטוח והנדל"ן, שהוקמו באופן טבעי ואורגני כחלק מפעילות הליבה של החברה. 'קרן ספיר' של הקבוצה מאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע בתיקי ביטוח ולהגדיל את התזרים החודשי באופן בטוח ויציב.
רווחי הקרן מגיעים מהגופים הגדולים והיציבים במשק הישראלי, חברות הביטוח ובתי השקעות. ׳קרן נדלהון׳ מתמחה במימון פרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב ובגוש דן. הקרן מאפשרת השקעה בנדל"ן, מבלי לבצע עסקת מכר בפועל, מה שחוסך הוצאות נלוות כמו מס רכישה, מס שבח, משכנתא, היטלים ואגרות כמו גם את הטרחה שכרוכה בניהול ישר של נכס. הקרן החדשה תיכלל תחת 'קרן נדלהון'. 
 
סכום ההשקעה בקרן יחל מ- 250,000 שקל, ולתקופה של שלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית. הקרן החדשה תציע שני מסלולי השקעה. הראשון הוא הכנסה חודשית והשני הוא תשואה קבועה בסוף התקופה. במסלול השני, בנוסף לסכום ההפקדה הראשוני, למשקיעים ישנה אופציה לבצע הפקדה חודשית קבועה לקרן וכך לצבור על הסכום הזה ריבית דה ריבית
יוסי ברק, מנכ"ל קבוצת ברק פיננסיים: ""אנחנו שמחים להשיק את הקרן החדשה, שמיועדת במיוחד לזוגות צעירים המחפשים פתרונות השקעה יציבים ובטוחים, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת כמו זו. הקרן נבנתה מתוך הבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים של זוגות בתחילת דרכם הכלכלית, והיא מציעה תשואה סולידית ויציבה שתסייע להם לתכנן את עתידם הכלכלי בביטחון".
קבוצת ברק פיננסים הוקמה בשנת 2013 על ידי יוסי ברק וקובי גרדי, ומתמחה במתן פתרונות פיננסים וביטוחים מקיפים ללקוחותיה. הקבוצה ממוקמת בבארות יצחק וכולל כ-100 אנשי צוות, יועצים וסוכני ביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה