השוק

בני זוג ישראלים נעצרו בחו"ל: הונאת הענק ב-10 מיליון שקל נחשפת

בני זוג ישראלים בשם אלכסנדר וננה ברינסקי, שמחזיקים גם בדרכון גאורגי, נעצרו בשבוע האחרון במדינה בחשד להונאת משקיעים והלבנת הון בשווי של כ-10 מיליון שקל, זאת באמצעות מוקדים טלפוניים שמפוזרים בעיר הבירה טביליסי
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בני זוג ישראלים בשם אלכסנדר וננה ברינסקי, שמחזיקים גם בדרכון גאורגי, נעצרו בשבוע האחרון במדינה האירופית, זאת בחשד להונאת משקיעים והלבנת הון בשווי של מיליוני שקלים, זאת באמצעות מוקדים טלפוניים שמפוזרים בעיר הבירה טביליסי.
על פי דיווחים בתקשורת המקומית, המשטרה הגאורגיות פשטה על דירתם שבעיר והחרימה וכמות גדולה של מזומנים, מטבעות קריפטו ופריטים יקרים. השניים נעצרו מיד על ידי השוטרים, והם עשויים להיות מואשמים במספר סעיפים חמורים של הלבנת הון ועבירות הונאה.
על פי החשד, השניים לא עשו זאת לבד, ומדובר ברשת שהקימו יחד עם שני אנשים נוספים: יוסף פלגשווילי וטורניקה ג'יבלדזה. על פי החשד שעלה נגד הארבעה, מטרת הרשת שהפעילו הייתה לשכנע אזרחים אמריקנים להשקיע כסף בפלטפורמת השקעה, כשבפועל הם הפקידו את הכסף שגבו מאותם משקיעים בחשבונות בנקים, ורכשו באמצעותו נכסים בגאורגיה.
על פי התקשורת המקומית, הפרקליטות טוענת כי הם הצליחו לעקוץ חלק מהמשקיעים בסכום שמוערך ב-1.634 מיליון דולר (כ-6 מיליון שקל) ובעוד מיליון אירו (כ-4 מיליון שקל) ממשקיעים נוספים, סך הכל - כ-10 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה