בריאות

עוקץ על חשבון קופות החולים בישראל: כך נשדדים קשישים חסרי ישע

משטרת ישראל עצרה שני חשודים תושבי המרכז, אחרי שהתחזו לנציגים של קופות חולים בישראל, שוחחו עם קשישים אשר מחזיקים בביטוחי בריאות באותה קופה, משכנעים אותם כי ביכולתם להוזיל עלויות, לוקחים את פרטי האשראי של הלקוח ומייצרים חיוב נוסף
מערכת ice | 
קופות חולים (צילום ויקפדיה, יחצ, פייסבוק/מכבי)
במפלג הונאה של משטרת מחוז תל אביב מתנהלת בחודשים האחרונים חקירה שהחלה בעקבות אינדיקציה שהתקבלה במשטרה על כך שקיימת חברה הנושאת שם מסחרי של מסלול שירות, אשר ניתן על ידי קופת חולים מהגדולות בארץ ועל פי החשד, נציגי של אותה חברה יוצרים קשר עם לקוחות מבוגרים, אשר מחזיקים בביטוחי בריאות באותה קופת חולים, ובמעמד השיחה עימם הקורבן מרגיש כי הוא מדבר עם נציג של אותה קופת חולים ובהמשך משכנעים הנציגים את הקורבנות כי ביכולתם להוזיל את ביטוח הבריאות שברשותם.
בהמשך, לאחר שכנוע והצגת מצג שווא, לוקחים את פרטי האשראי של הלקוח ומייצרים חיוב נוסף שאינו קשור כלל לקופת חולים של אותו קורבן, ובכף מבצעים עוקץ אכזרי במיוחד כלפי אוכלוסייה קשישה וחסרת ישע.
אתמול (שלישי), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עיכבו שוטרי מפלג הונאה של מחוז תל אביב בשיתוף שוטרי תחנת גלילות את שני החשודים וביצעו חיפושים במשרדי החברה ובביתם של החשודים.
החשודים, בשנות ה-40, תושבי תל אביב ופתח תקווה, הועברו לחקירה במשרדי מפלג הונאה של משטרת מחוז תל אביב. לאחר חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים. החקירה של המשטרה נמשכת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה