השוק

זעזוע בענקית המזון הישראלית: המנכ״ל מתפטר אחרי 5 שנים בתפקיד

אחרי שספגה קנס במאות אלפי שקלים וחטפה תביעת ענק מחברת מי עדן, מנכ"ל קרור אחזקות, דורון שטיגר, הודיע מיידית על התפטרות מתפקידו אחרי 5 שנים: "המנכ"ל יחדל  לכהן, באופן מיידי, כדירקטור בחברות המוחזקות יפאורה"
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחר שחברת יפאורה קיזזה 12.6 מיליון שקל לחברת המים המינרליים מי עדן, בטענה שלקחה ממנה את הזיכיון להפצת מוצריה לפני סיום ההסכם, ובעקבות תביעה שהגישה נגדה מי עדן בתגובה, הגיעו השתיים לפני מספר חודשים להסדר גישור. בהסדר נקבע כי יפאורה שבשליטת קרור אחזקות תחזיר את מלוא הסכום שקיזזה חד צדדית למי עדן, והסכם ההפצה בין השתיים יוארך לתקופה קצרה. 
לאחרונה נודע על התפתחות דרמטית במיוחד בפרשה, במסגרתה  הרשות לניירות ערך החליטה להטיל קנס של 396.5 אלף שקל, על חברת קרור, שמחזיקה בשליטה על יפאורה, זאת בגין הפרה של חובת גילוי השלכות החלטת מי עדן להעביר מידיה את הפצת מוצריה.
בעקבות מכלול הבעיות בחברה, קרור אחזקות הוציאה אתמול (שלישי) דיווח דרמטי במיוחד לבורסה לניירות ערך, במסגרתו הודיע על התפטרותו המיידית של מנכ"ל החברה - דורון שטיגר, שעוזב אחרי חמש שנים.
בהודעה שהוציאה החברה לבורסה לניירות ערך בתל אביב היא ציינה כי דורון שטיגר "יחדל לכהן, באופן מיידי, כדירקטור בחברות המוחזקות יפאורה, יפאורה-תבורי ותעשיות תפוגן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה