השוק

סמסונג בהישג מרשים: כך שווי החברה זינק לכ-100 מיליארד דולר

ענקית הטכנולוגיה סמסונג הכריזה על דירוגה בין "חמשת המותגים הגלובליים המובילים" ברשימה השנתית של חברת המיתוג Interbrand זו השנה החמישית ברציפות. השנה, החברה דורגה בצמרת עם שווי מותג של 100.8 מיליארד דולר, עלייה של 10% לעומת אשתקד
מערכת ice | 
סמסונג (צילום shutterstock, יחצ)
ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג הכריזה היום (שני) על דירוגה בין "חמשת המותגים הגלובליים המובילים" ברשימה השנתית של חברת המיתוג Interbrand זו השנה החמישית ברציפות. השנה, החברה דורגה בצמרת עם שווי מותג של 100.8 מיליארד דולר, עלייה של 10% לעומת אשתקד.
הגידול המשמעותי בשווי המותג מבוסס על הצמיחה בתחום הבינה המלאכותית (AI), ובמיוחד על מעמדה המוביל בתחום ה-AI המוטמע במכשירים. מאז דירוגה הראשון בחמישייה המובילה, הציגה סמסונג צמיחה מרשימה של 62%, והיא כיום המותג האסיאתי היחיד בקבוצה זו.
החברה זוכה להכרה בינלאומית על הישגיה בתחום הבינה המלאכותית, ובמיוחד על יכולות ה-AI המשולבות במכשיריה, החוויות המקושרות שהיא מספקת ללקוחותיה, ומעמדה המוביל בתעשייה. לפי דירוג חברת המיתוג, מספר גורמים תרמו משמעותית להערכה החיובית שהיא קיבלה.
סמסונג הצטיינה בפריסת טכנולוגיות AI במוצריה המובילים והובילה את שוק ה-AI המוטמע במכשירים. החברה הצליחה להבטיח חוויות לקוח מקושרות באמצעות פלטפורמות ומוצרים מבוססי AI, תוך ניצול יתרונה התחרותי בתחום המוליכים למחצה להובלת שוק ה-AI.
בנוסף, סמסונג זכתה להערכה על הטמעת אסטרטגיית מותג עקבית בשוק הגלובלי ועל מחויבותה המתמשכת לעתיד בר-קיימא. שילוב גורמים אלו מיצב אותה כמובילה טכנולוגית וכחברה מחויבת לחדשנות ולאחריות סביבתית.
סמסונג מיישמת את חזון "בינה מלאכותית לכולם" באמצעות הרחבת מגוון מוצריה, כולל סדרת Galaxy S24, טלוויזיות חכמות ומכשירי חשמל מסדרת Bespoke AI. היא מרחיבה את מערכת SmartThings ליצירת חוויית משתמש אחודה, תוך שילוב עם מכשירים מיצרנים שונים.
כמובילה בתחום המוליכים למחצה, החברה משקיעה במחקר ופיתוח עם מוצרי זיכרון מתקדמים כמו DDR5, GDDR7 ו-V-NAND. במקביל, היא מקדמת יוזמות סביבתיות, כולל שימוש בחומרים ממוחזרים והפחתת פליטות פחמן, ומוערכת על טיפוח תרבות ארגונית מגוונת ומכילה.
"הצמיחה המשמעותית של המותג השנה היא תוצאה ישירה של הגישה ההוליסטית שלנו לבינה מלאכותית ושל המאמצים שהשקענו בהבאת הטכנולוגיה החדשנית הזאת לידי משתמשי סמסונג ברחבי העולם", אמר יונג-הי לי, מנכ"ל וראש מחלקת השיווק הגלובלי של סמסונג אלקטרוניקס. "אנו מתכוונים להמשיך להתמקד באיכויות ובתכונות שהמשתמשים שלנו אוהבים ומצפים להן", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה