השוק

בנק דיסקונט נפרד: זה הבכיר שעזב לג'וב נוצץ בהפניקס

מנהל חדר עסקאות, חטיבת שווקים פיננסים בבנק דיסקונט, יעקב גדנקן, סיים את תפקידו בבנק לפני כחודש וחצי, והחל כבר אתמול בתפקיד חדש כסמנכ"ל הכספים של הפניקס גמא. בתוך כך: עו"ד נעם קליינר ימונה לראש אגף ייעוץ משפטי ורגולציה בבנק דיסקונט במקומו של ד"ר ניר ימין. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
שרשרת שינויים ומינויים בצמרת בנק דיסקונט בתקופה האחרונה. בסוף אוגוסט חשפנו ב-ice כי ד"ר ניר ימין, ראש אגף ייעוץ משפטי ורגולציה בבנק דיסקונט, אחד הבכירים בחטיבה לאחר היועצת המשפטית הדר ברין וייס, הודיע על סיום תפקידו בבנק לאחר כהונה של כשלוש שנים בתפקיד.
עתה בנק דיסקונט בחר במחליפו במינוי פנימי ומי שיחליף אותו הוא עו"ד נועם קליינר, מנהל מחלקה בחטיבה המשפטית שמונה עתה למנהל אגף ייעוץ משפטי ורגולציה בבנק דיסוקנט. מדובר בתפקיד בכיר בחטיבה המשפטית, שכן מתחת ליועצת המשפטית החדשה ישנם שלושה מנהלי אגפים בלבד.
כזכור, באותו החודש חשפנו ב-ice גם על עזיבתו של עדי ציבר וזאת לאחר 18 שנים בבנק דיסקונט, מתוכן 4 שנים כמנהל אגף ומנכ"ל דיסקונט ליסינג.
בכיר נוסף שסיים את תפקידו באותו הזמן, ב-1.9, הוא יעקב גדנקן שכיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל חדר עסקאות, חטיבת שווקים פיננסים בבנק, וכן דירקטור ב ב.ל.ד, קופת הפיצויים של עובדי דיסקונט. לאחר אישור רשות שוק ההון למינויו, וכפי שדווח כבר לפני כן, מונה גדנקן לסמנכ"ל הכספים של חברת גמא ניהול וסליקה - מבית הפניקס, וזאת במקומו של דניאל ארנון שהיה בחברה מאז 2007.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה