השוק

בנק דיסקונט: קיימת הסתברות להעלאת ריבית עד לסוף השנה

לקראת ההודעה על הריבית, כותבת כלכלנית הראשית של בנק דיסקונט, נירה שמיר כי קיימת הסתברות מסוימת להעלאת ריבית עד לסוף השנה
ניצן כהן | 
נירה שמיר (צילום רמי זרניגר)
נירה שמיר, הכלכלנית הראשית של בנק דיסקונט כותבת היום ללקוחות הבנק כי יש להקשיב היטב לדברי נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, במסיבת העיתונאים שתהיה אחרי ההודעה על הריבית שכן קיימת הסתברות מסוימת שהריבית תעלה השנה.
"חברת S&P הודיעה על הורדת דירוג האשראי של מדינת ישראל מ-‘A+‘ ל‘A’, והותירה את אופק הדירוג שלילי. ההורדה, כמו גם, נוסח ההודעה, מתונים יחסית בהשוואה למודי'ס. ההחלטה התקבלה על רקע ההסלמה בעימות מול חיזבאללה ומול איראן, אולם, בניגוד למודי'ס, החברה לא מציינת את הפגיעה באיכות מוסדות השלטון, אלא דווקא, מדגישה את מחויבות הממשלה לריסון פיסקאלי" כותבת שמיר.
"אומדנים ראשוניים לחודש אוגוסט, מצביעים על עליה בקצב שנתי של 4% בשכר הממוצע במשק של העובדים הישראלים. אמנם, מדובר בהתמתנות לעומת חודשים קודמים, אולם, מוקדם לדעתנו, להסיק מסקנות מנתון של חודש בודד .כיוון לעתיד: הודעת הריבית של בנק ישראל, ובעיקר עדכון התחזיות, שיפורסמו השבוע, צפויים לעורר עניין רב, במידה רבה על רקע העלייה החדה בריבית המגולמת בשוק, לפיה, קיימת הסתברות מסוימת להעלאת ריבית במהלך השנה" היא מסיימת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה