השוק

מתנה לחג למשקיעים: אלרון ונצ'רס תחלק דיבידנד של 15 מיליון דולר

חברת ההשקעות אלרון ונצ'רס תחלק דיבידנד של 15 מיליון דולר המשקף תשואה של 30% על מחיר המניה; זוהי הפעם השלישית שהחברה מחלקת דיבידנד בשנתיים האחרונות; סך הדיבידנדים שהחברה חילקה בתקופה זו עומד עד 76 מיליון דולר
מערכת ice | 
ירון אלעד (צילום באדיבות אלרון)
חברת ההשקעות המובילה אלרון ונצ'רס, המתמחה בהשקעות בתחום אבטחת סייבר ותוכנה לארגונים, הודיעה היום (רביעי) על חלוקת דיבידנד בסך 15 מיליון דולר המשקף תשואה של כ-30% על מחיר המניה הנוכחי. זוהי חלוקת הדיבידנד השלישית של אלרון למשקיעים במהלך השנתיים האחרונות, המביאה את הסכום הכולל של הדיבידנדים שחולקו בתקופה זו לכ-76 מיליון דולר. 
מניות השליטה באלרון ונצ'רס נרכשו בספטמבר 2024 על ידי Arieli EL מקבוצת אריאלי בעסקה של 53 מיליון דולר

ליסיה בכר מנוח, יו"ר דירקטוריון אלרון ונצ'רס ושותפה מנהלת ב-Arieli EL: "הצפת ערך למשקיעי החברה נמצאת בראש סדר העדיפויות עבורנו. דירקטוריון החברה אישר את חלוקת הדיבידנד על בסיס הביצועים החזקים של תיק ההשקעות של אלרון והמאזן הבריא של החברה".
ירון אלעד, מנכ"ל אלרון: "לאחר השלמת הרכישה ע"י אריאלי, אני שמח שהדירקטוריון החליט לחלק דיבידנד ולחלוק את הצלחתנו עם המשקיעים. אלרון שומרת על היקף מזומנים משמעותי, המאפשר לנו הן להמשיך להשקיע בפורטפוליו הקיים והן לאתר השקעות חדשות. פורטפוליו החברות הבוגרות בתחום הסייבר מוצב באופן אידיאלי בחזיתו של שוק, שמוכיח פוטנציאל משמעותי למימוש ערך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה