השוק

קבוצת אפקון חוגגת עסקה: רכשה 55% ממניות החברה הישראלית

קבוצת אפקון מכריזה על חתימת הסכם לרכישת 55% מחברת י. מור-בי.די אשר מתמחה במערכות אגירת אנרגיה. לרכישה פוטנציאל להרחבה משמעותית של היקפי הפעילות בתחום הסחר בהובלת חברת אטקה, כך נמסר מטעם קבוצת אפקון

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת אפקון מדווחת על חתימת הסכם לרכישת 55% מחברת י. מור-בי.די אשר מתמחה במערכות אגירת אנרגיה, פרויקטים של אנרגיה מתחדשת, לרבות שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות.
לטענת החברה, הרכישה תתרום להתרחבותה של אפקון תחת מגזר הסחר ותאפשר לה להרחיב את היצע המוצרים בתחומי המתח הבינוני, העליון ותשתיות פסי הצבירה בשוק המקומי.
כידוע, חברת י. מור-בי.די בע"מ, בעלת ניסיון נרחב לאספקת מוצרים עבור פרויקטים של תחנות משנה, תחנות השנאה ומגוון תחומים נוספים כגון אגירת אנרגיה, פרויקטים של  אנרגיה מתחדשת, לרבות שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות. מטעם הנהלת קבוצת אפקון נמסר: "לרכישה פוטנציאל להרחבה משמעותית של היקפי הפעילות בתחום הסחר בהובלת חברת אטקה". 
לחברת י. מור-בי.די בע"מ יש גם ניסיון נרחב בשיתוף פעולה עם יזמים בפרויקטים במגוון תחומים כגון תשתיות גז טבעי, טיהור מים ואנרגיה מתחדשת. החברה ויחזקאל מור מנהלה מעורבים כבר שנים רבות בפרויקטים רחבי היקף בישראל ובחו"ל, כולל תחנות כוח, אגירת אנרגיה, חברת היי טק בינלאומית, בתי חולים, שדה התעופה בן גוריון, משהב"ט ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה