השוק

קבוצת רימון בהסכם ענק: זה הפרויקט שיכניס לה 650 מיליון שקל

קבוצת רימון ממשיכה בהרחבת פעילותה בחו"ל וחתמה אמצעות החברה הבת יורוהינקה, על מזכר הבנות עם ממשלת חוף השנהב, להקמת מתקני אספקת מים בכ-63 ישובים בחוף השנהב בתמורה לכ-650 מיליון שקל
מערכת ice | 
יוסי אלמלם (צילום דוד מוסקוביץ, shutterstock)
קבוצת רימון ממשיכה בהרחבת פעילותה בחו"ל בתחומי התמחותה ומעדכנת היום (רביעי) על פרויקט בהיקף כספי משמעותי ביותר. רימון מדווחת כי חתמה, באמצעות החברה הבת יורוהינקה, על מזכר הבנות עם ממשלת חוף השנהב, להקמת מתקני אספקת מים בכ-63 ישובים בחוף השנהב בתמורה לכ-650 מיליון שקל (כ-155 מיליון יורו). 
במסגרת הפרויקט, יורוהינקה תבצע עבודות תשתיות מים, הכוללות תכנון וביצוע של מערכות לאספקת מים, קידוח בארות, טיפול במים, אגירת מים, הנחת צנרות ורשתות חלוקה ביישובים.
בכך פועלת רימון לשיפור איכות החיים של בני אדם ושל קהילות בעולם באמצעות הבטחת גישה בת קיימא לאנרגיה ולמים – המשאבים הבסיסיים ביותר. חתימה על הסכם מפורט בין הצדדים לצורך ביצוע הפרויקט כפופה להשגת המימון הדרוש לממשלת חוף השנהב לצורך ביצוע הפרויקט ולקבלת אישורים רגולטוריים בחוף השנהב. 
ההסכם הנוכחי מהווה הרחבה של פעילות החברה בחוף השנהב, זאת לאחר שברבעון השלישי אשתקד החלה החברה בביצוע הסכם קודם שנחתם מול ממשלת חוף השנהב בהיקף של 160 מיליון דולר, להקמת מתקני אספקת מים בכ-111 ישובים במדינה, וצפוי להימשך 36 חודשים מיום תחילת ההקמה.
יצוין, כי בהסכם קודם זה מימון התמורה הוסדר כך שהמזמינה תיטול הלוואה מבנק אירופאי בגובה מלוא תמורת ההסכם, המובטחת כנגד מקרים של חדלות פירעון ע"י מבטחי אשראי אירופאיים ממשלתיים משוויץ והולנד.
בספטמבר השלימה רימון בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת איגרות חוב ראשונה (סדרה א'). במסגרת המכרז המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף של כ-520 מיליון שקל, יותר מפי 3 מהיקף הגיוס המבוקש, ולאור הביקוש הגדול בחרה החברה להגדיל את היקף הגיוס ל-175 מיליון שקל (לעומת תוכנית מקורית לגיוס של 150 מיליון שקל),
בחודש יולי עדכנה קבוצת רימון כי חתמה, באמצעות חברה בבעלות מלאה שלה, יורוהינקה צ'ילה, על מכתב קבלה לביצוע עבודות דחיקה ימית בפרויקט להקמת מתקן התפלה בצ'ילה, וזאת תמורת 36 מיליון דולר. רימון תבצע את עבודות הקידוחים האופקיים בים בשיטת הדחיקה (Pipe-Jacking) להקמת מנהרה ימית, תספק את צינורות הדחיקה ותהא אחראית על התכנון ההנדסי. סיום ביצוע העבודות צפוי תוך שנה, עד יולי 2025. 
בחודש יוני האחרון זכתה אופק - אתרים, חברה בת בבעלות מלאה של רימון, במכרז של איגודן איגוד ערים דן לתשתיות איכות הסביבה לביצוע עבודות שיקום וחידוש קו הולכה ראשי לביוב של איגודן בטיילת בתל אביב-יפו בתמורה לכ-109 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה