השוק

החברה הישראלית חוגגת עסקת ענק: מה רכשה תמורת 21 מיליון שקל?

חברת שירותי הדיגיטל והענן קודווליו מבית ספידווליו רכשה את חברת ליאקום תמורת 21 מיליון שקל. טלי שם טוב, מנכ"לית ספידווליו: "זוהי רכישה מאוד משמעותית עבורנו. הרכישה משתלבת עם האסטרטגיה שלנו להפוך לשותף הטכנולוגי המוביל של הגופים הגדולים בישראל"

מערכת ice | 
טלי שם טוב (צילום שי אוקנין)
חברת שירותי הדיגיטל והענן קודווליו מבית ספידווליו, הנסחרת בבורסת תל-אביב, הכריזה היום (שלישי) כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הונה המונפק הנפרע של חברת ליאקום תמורת 21 מיליון שקל. על פי הנהלת החברה, מדובר בהסכם שכולל מנגנון תמורה מותנית עבור המוכרים בהתאם ליעדים כספיים בשנים 2024-2025.
כידוע, החברה הישראלית ליאקום, מתמחה במתן ייעוץ שירותים, פיתוח וניהול פרויקט מחשוב בארץ. החברה הישראלית מספקת מעטפת מלאה ומתקדמת של פתרונות הגנת סייבר ושירותי ICT המותאמים אישית לצורכי לקוחותיה.
בין לקוחות החברה נמנים חברת החשמל, משרד הבריאות, משרד ראש הממשלה, משרד הבטחון וצה"ל, המוסד לביטוח לאומי, רכבת ישראל, מוטורולה, ועוד ארגונים מובילים במשק. כזכור, ב-2023 דווח כי הכנסותיה הסתכמו ב-90.6 מיליון שקל והרווח הנקי שלה עמד על 1.3 מיליון שקל.
מדובר בהישג מרשים של החברה הישראלית, נוכח העובדה כי מדובר ברכישה שלישית שביצעה ספידווליו בשנת 2024. כזכור, בחודש ינואר רכשה את השליטה (54% מכלל המניות) בחברת קלאוד-אקס, העוסקת בתחום הענן, תמורת 4.05 מיליון שקל, ובחודש פברואר היא רכשה את השליטה (54%) מהמניות בחברת מאנקיטק, העוסקת בתחום שירותי פיתוח תוכנה, תמורת 800 אלף שקל.
טלי שם טוב, מנכ"לית ספידווליו, התייחסה להישג המרשים שגרפה החברה ואמרה: "זוהי רכישה מאוד משמעותית עבורנו. ליאקום מערכות בנתה מוניטין מאוד חזק במגזר הממשלתי והעסקי.
הרכישה משתלבת עם האסטרטגיה שלנו להפוך לשותף הטכנולוגי המוביל של הגופים הגדולים בישראל. המגזר הממשלתי והמגזר הארגוני בישראל עוברים בשנים האחרונות תהליכים מואצים של טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לענן ובהגנת סייבר מתאימה, ואנחנו צופים כי המגמה הזו רק תאיץ בשנים הקרובות.
איחוד הכוחות עם ליאקום מערכות יסייע לנו לתת מענה מלא ומוביל לצרכים הללו. בכוונתנו להרחיב את פעילות הסייבר של ליאקום ולשלב אותה במגוון הפתרונות של ספידווליו בתחומי הדיגיטל והענן".
גבי שרון מנכ"ל ליאקום, מסר: "אנחנו נרגשים להצטרף לחברת ספידווליו, שהפכה לכוח טכנולוגי מוביל בישראל. הסינרגיה בין ההון האנושי, תחומי ההתמחות והניסיון של שתי החברות הוא מכפיל כוח ויספק ערך רב למגזרים העסקי, הארגוני והממשלתי בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה