השוק

חברת גבאי מניבים חוגגת הישג ענק: ביקושים בסך כ-144 מיליון שקל

חברת גבאי מניבים ופיתוח מכריזה על השלמת את השלב המוסדי של הנפקת סדרה טו'. במסגרת השלב המוסדי, זכתה חברת גבאי מניבים ופיתוח לביקושים גבוהים בסך של כ-144 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-112 מיליון שקל

מערכת ice | 
אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי, רחוב אילת 1-9 בבת ים (צילום יחצ, קבוצת גבאי)
חברת הנדל"ן גבאי מניבים ופיתוח, שבשליטת איש העסקים אלי גבאי, מודיעה על השלמת את השלב המוסדי של הנפקת סדרה טו'. במסגרת השלב המוסדי, זכתה חברת גבאי מניבים ופיתוח לביקושים גבוהים בסך של כ-144 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-112 מיליון שקל.  על פי הנהלת החברה, השלב הציבורי של הנפקת האג"ח יתקיים ביום חמישי הקרוב.
בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 8.14% (המשקף מרווח של כ-3.6% מעל אג"ח ממשלתי במח"מ דומה).
במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית שקלית במח"מ של כ-3.14 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2029. אגרות החוב אינן מגובות בשעבודים. את ההנפקה הובילו אוריון חיתום ולצידם איפקס הנפקות.
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, המבטאת פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסי. 
תמורת ההנפקה תתמוך בהמשך יישום התוכנית העסקית להרחבת היקפי הפעילות של החברה, בדגש על תחום ההתחדשות העירונית – במהלך השנים האחרונות הגדלנו משמעותית את הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית המהווה כיום כפעילות המרכזית שלנו בפרויקטים היזמיים למגורים ובכוונתנו להמשיך ולהאיץ פעילות זו גם בשנים הבאות. החברה בוחנת התרחבות באמצעות רכישת חברות ופרויקטים בתחום זה".
כזכור, חברת גבאי מניבים פרסמה בחודש שעבר, את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2024. על פי הנתונים,  החברה את המחצית הראשונה של שנת 2024 עם הכנסות בסך של כ-107 מיליון שקל; רווח גולמי בסך של כ-48 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-18 מיליון שקל. עוד דווח, כי ההון העצמי של הסתכם בכ-457 מיליון שקל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה