השוק

סטארטאפ ה- GenAI המבטיח מגיע לראשונה לבורסה בתל אביב

חברת הבינה המלאכותית היוצרת הישראלית Jeen.ai, שפיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית לארגונים גדולים, מתמזגת עם חברת מיקרונט שפעלה עד כה בתחום פתרונות המחשוב הנייד לניהול ציי רכב. החברה הממוזגת תיסחר בבורסה בתל אביב
מערכת ice | 
עודד טהורי (צילום אפרת קופר)
חברת Jeen.ai הישראלית, הפועלת בתחום הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), הודיעה על מיזוג חברת מיקרונט בע"מ. במסגרת העסקה, גייסה החברה סכום של 26 מיליון שקלים, והיא צפויה להתחיל להיסחר בבורסה בתל אביב בקרוב.
העסקה כוללת את רכישת מלוא ההון המונפק של Jeen.ai על ידי מיקרונט, כאשר בתמורה יקבלו בעלי מניות Jeen.ai כ-52% מהון המניות של מיקרונט. מיקרונט, שעד כה פעלה בתחום פתרונות המחשוב הנייד לניהול ציי רכב ומשאבים ניידים, תיכנס באמצעות העסקה לשוק הבינה המלאכותית היוצרת. 
Jeen.ai בניהולו של עודד טהורי, אחד היזמים המובילים בתחום הבינה המלאכותית בישראל, הוקמה כספין-אוף של וואן טכנולוגיות. החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית שמאפשרת לארגונים גדולים להטמיע פתרונות מבוססי בינה מלאכותית במהירות ובאופן מאובטח. בין השימושים בפלטפורמה ניתן למצוא צ'אט ארגוני, תמלול וניתוח שיחות, בוטים מבוססי בינה מלאכותית ואוטומציה של תהליכים עסקיים כגון אישורי אשראי ובקרה על שרשרת האספקה. הפתרונות של Jeen.ai מוטמעים על תשתיות ענן שונות, ביניהן Azure, AWS, GCP, ואף על שרתי אנבידיה מקומיים. בין לקוחותיה חברות ישראליות ובינלאומיות כמו ישראכרט, דלק, אוניברסיטת רייכמן, אמדוקס וסלקום. 
תחום הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI) צובר תאוצה בשוק הבינלאומי. מומחים מעריכים ששיעור הצמיחה השנתי הממוצע של התחום יעמוד על 35%-40% בחמש השנים הקרובות, עם פוטנציאל גבוה במיוחד לשוק הארגוני, שם הצמיחה השנתית עשויה להגיע לכ-45%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה