דיגיטל וטק

שחקנית ישראלית חדשה בתחום ה-GenAI: זה המהלך הענק של החברה

Jeen.ai משיקה פלטפורמה ייחודית שפיתחה המאפשרת ללקוחותיה להתאים וליישם פתרונות מבוססי טכנולוגיית GenAI שיתמכו בצרכיהם העסקיים. עודד טהורי, מנכ"ל החברה: "הקמנו את Jeen.ai במטרה להתמקד בפיתוח מוצר מעולה, שכבר עתה מוטמע ומסייע לארגונים בארץ ובעולם ליהנות מטכנולוגיות GenAI"

מערכת ice | 
עודד טהורי (צילום אפרת קופר)
חברת Jeen.ai, הפועלת בתחום המתפתח של  טכנולוגיית הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), עולה לכותרות והפעם בשל פיתוח טכנולוגי חדש. החברה פיתחה בשנתיים האחרונות פלטפורמה מאובטחת להטמעה מהירה של יישומי GenAI בארגונים גדולים.
בימים אלו, הפלטפורמה הייחודית מספקת את המוצר והשירותים שלה לעשרות חברות גדולות החל מישראכרט, דלק, אוניברסיטת רייכמן, אמדוקס, פאדאגיס ועד לסלקום. Jeen.ai החלה את דרכה כספין-אוף של פעילות ה-GenAI בוואן טכנולוגיות, אשר מחזיקה ב-25% ממנה, ויצאה לדרך עצמאית ביולי 2024 במשרדיה החדשים בבית רסיטל בתל אביב. החברה הישראלית הוקמה בכדי לספק מענה לארגונים גדולים בהטמעת טכנולוגיית הבינה המלאכותית אשר מתמודדים עם אתגרים שונים ביישום הפתרונות. 
בכדי לסייע לאותם ארגונים גדולים, פיתחה חברת Jeen.ai פלטפורמה מקצועית שתאפשר להם לעשות זאת באופן עצמאי בליווי צוות החברה. את הפלטפורמה ניתן להטמיע על גבי הענן של הלקוח או הסביבה המתאימה לארגון כגון שרתים פיזיים והטמעה מהירה בעננים AZURE ,AWS ,GCP, או על שרתי NVIDIA מקומיים. מדובר במהלך מהותי לארגונים המספק בטחון לשימוש בטכנולוגיית ה- Gen ai בנוסף לאפשרויות השליטה והבקרה שהפלטפורמה של Jeen.ai מאפשרת. 
עודד טהורי, מנכ"ל חברת Jeen.ai: "ארגונים בכל העולם רוצים לנצל את הפוטנציאל של GenAI אך הדבר דורש מומחיות והתמקדות מלאה. הקמנו את Jeen.ai במטרה להתמקד בפיתוח מוצר מעולה, שכבר עתה מוטמע ומסייע לארגונים בארץ ובעולם ליהנות מטכנולוגיות GenAI שהותאמו באופן מדויק לצרכיהם, וכך להגיב במהירות לשינויים בשוק. בשלב זה החברה מאוזנת וצומחת באופן אורגני ומהיר ואנו בוחנים אפשרויות של שיתופי פעולה עם קרנות השקעה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה