השוק

סייברארק מציינת עשור בנאסד"ק: צמיחה מרשימה ועתיד מבטיח

סייברארק חוגגת עשור להנפקתה בנאסד"ק עם צמיחה משמעותית בהכנסות ובמניות. החברה רושמת הישגים מרשימים ומרחיבה את תחום אבטחת הזהויות עם רכישות אסטרטגיות ופתרונות חדשניים לשוק הגלובלי
מערכת ice | 
אודי מוקדי, מייסד ויור פעיל סייברארק (צילום דויד שופר, freepik)
סייברארק (NASDAQ: CYBR) חוגגת עשור להנפקתה בנאסד"ק עם צלצול בפעמון לפתיחת המסחר בבורסת הנאסד"ק, במעמד המייסד ויו"ר החברה אודי מוקדי ומנכ"ל סייברארק מאט כהן. ההנפקה, שהתרחשה לפני עשור, סימנה את תחילת הדרך של החברה כחברה ציבורית, ומאז היא רשמה הישגים מרשימים בתחום אבטחת הזהויות.
בשנים האחרונות, סייברארק הציגה צמיחה עקבית, עם הכנסות שגדלו מ-103 מיליון דולר בשנת 2014 ליותר מ-750 מיליון דולר בשנת 2023. זה מהווה שיעור צמיחה שנתי של כ-25%. מניות החברה הניבו תשואה מצטברת של יותר מ-700% מאז ההנפקה, בהשוואה ל-292% במדד נאסד"ק. החברה חוותה גם גידול משמעותי בבסיס הלקוחות שלה, אשר צמח מ-1,550 ליותר מ-8,800 לקוחות גלובליים.
סייברארק גם התרחבה במידה ניכרת מבחינת כוח העבודה, מ-400 עובדים בזמן ההנפקה, ליותר מ-3,200 עובדים ב-40 מדינות ברחבי העולם. החברה זוכה להכרה רחבה כמובילה בתחום אבטחת הזהויות ומדורגת בין החברות המובילות בתחום לפי דירוגים שונים.
בשנה האחרונה, סייברארק רכשה את Idaptive בשנת 2020, ואת Venafi במאי 2024, מהלך שהרחיב את יכולות החברה בתחום אבטחת זהויות מכונה בארגונים מבוססי ענן. אודי מוקדי ציין את מחויבות החברה להמשך התמקדות באבטחת סייבר ולהגנה על נכסים קריטיים.
סייברארק מציינת את העשור להנפקתה עם גאווה, כשהיא מסתכלת לעתיד ומחויבת להמשך חדשנות והובלה בשוק אבטחת הזהויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה