השוק

גוגל משקיעה בסטארטאפים ישראלים: אלה החברות שמרוויחות בענק

גוגל הכריזה על פתיחת מחזור אקסלרטור חדש -  Google for Startups Accelerator: AI First.  הסטארטאפים שישתתפו בו, 15 במספר, נבחרו מחמש מדינות שונות ברחבי אירופה, כולל ישראל. כולם ממנפים טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה (ML) כדי להתמודד עם אתגרים חברתיים
מערכת ice | 
גוגל בעסקה חדשה עם חברה ישראלית (צילום shutterstock)
בינה מלאכותית היא כבר הרבה יותר ממונח חם, אלא אבן היסוד של חדשנות המניעה את ההתקדמות העולמית ומחוללת מהפכה במגוון תעשיות, מטיפולי רפואיים ועד לתעשיית הפיננסים. למעשה, בינה מלאכותית יכולה לתרום עד 15.7 טריליון דולר לכלכלה העולמית עד 2030, על פי דו"ח של PwC.
רבים מהסטארט-אפים רותמים היום את הכוח של בינה מלאכותית כדי לגדול מהר יותר, להציע שירותים מותאמים אישית ולהתמודד עם כמה מהאתגרים הדחופים ביותר בעולם. מתוך הכרה בפוטנציאל של המעבר לבינה מלאכותית, גוגל מניעה את מהפכת הבינה המלאכותית עם הענקת אבני הבניין, הכלים והמשאבים הדרושים לסטארטאפים כדי ליצור פתרונות בינה מלאכותית חדשניים ואחראיים, מה שיאיץ פיתוח של פתרונות שיועילו לחברה כולה.
בתוך כך, גוגל הכריזה על פתיחת מחזור אקסלרטור חדש -  Google for Startups Accelerator: AI First.  הסטארטאפים שישתתפו בו, 15 במספר, נבחרו מחמש מדינות שונות ברחבי אירופה, כולל ישראל. כולם ממנפים טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה (ML) כדי להתמודד עם אתגרים חברתיים. 
אלה הסטארטאפים שנבחרו מישראל: Bagel AI (יקום, ישראל), מסמיך צוותי מוצר לכמת ולתקף את מפת הדרכים שלהם באופן רציף, למקסם את ההשפעה ולהאיץ את ההכנסות.
Dtect Vision (תל אביב, ישראל), מתמודד עם האיום הגובר של מידע מוטעה במגזר הפיננסי באמצעות שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות סרטונים, שמע ותוכן מזויפים (דיפ פייק). עם מנועים מוגני פטנט, Detect Vision משפרים את הזיהוי באמצעות ניתוח בתדר גבוה וקידוד מטריצת תנועה, ומציעים הגנה מתקדמת מפני טכניקות זיוף מתוחכמות.
Geneyx (הרצליה, ישראל), פלטפורמה רב-אומית (כלי המאפשר ניתוח מקיף וסימולטני של מספר סוגי נתונים ביולוגיים שונים) ביו-אינפורמטיבית לניהול נתונים גנטיים קליניים, הנותנת מענה לאתגרים העומדים בפני בתי חולים ומעבדות גנטיות תוך ניתוח ופרשנות של ריצוף הדור הבא של נתונים גנטיים רב-ממדיים.
תכנית האקסלרטור תימשך 10 שבועות והיא פותחה בשיתוף עם Google Cloud. במסגרת התכנית, סטארטאפים יקבלו גישה למומחיות של Google Cloud ו-Google DeepMind תוך שילוב של מפגשים פרונטליים ומקוונים, חונכות של אחד על אחד ומפגשי למידה קבוצתיים.
בנוסף לכך, התוכנית כוללת למידה מעמיקה וסדנאות המתמקדות בעיצוב מוצר, צמיחה עסקית, פיתוח מנהיגות ופיתוח פתרונות בינה מלאכותית באופן אחראי ואתי שיועיל לאנושות. התכנית גם מקדמת קשרים עם קרנות הון סיכון ומשקיעים ופותחת דלתות למימון ולשותפויות פוטנציאליים. הסטארטאפים המשתתפים בתכנית ייהנו גם מתמיכה נוספת ומומחיות טכנית ייעודית של Google AI ויקבלו הסמכה ל-Google Cloud באמצעות תוכנית הענן של Google for Startups.
ליאור מויאל, מייסד ומנכ"ל Dtect Vision: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטארטאפים מוכשרים נוספים, ולמנף את השימוש בכלי Google, כדי לזקק את היכולות שלנו בתחום הבינה המלאכותית. תוכנית זו היא הזדמנות חשובה שתסייע לנו בסקלביליות של הטכנולוגיה שלנו ולהרחיב את ההשפעה שלה בשטח. עם ההנחייה וההדרכה של Google, אנחנו בטוחים שנוכל לקחת את החדשנות שלנו לגבהים חדשים ולהתמודד עם אתגרים קריטיים באמצעות אבטחה מבוססת בינה מלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה