השוק

אשת העסקים הישראלית מסתבכת עם רשות המסים: נקנסה ב-24 מיליון שקל

אשת העסקים הישראלית ירדנה עובדיה, מסתבכת ובגדול עם רשות המסים וחויבה במסגרת פשרה שהושגה, לשלם קנס עצום על סך של 24 מיליון שקל, זאת בגין הכנסות שקיבלה מדיבידנד, עליהן טענה כי אינה צריכה לשלם מסים מהסיבה שאינה מתגוררת בישראל, על אף שהיא מחזיקה בישראל נכסים רבים
מערכת ice |  3
רשות המסים (צילום פלאש 90)
אשת העסקים הישראלית ירדנה עובדיה, מסתבכת ובגדול עם רשות המסים וחויבה במסגרת פשרה שהושגה עם פקיד שומה בפתח תקווה, לשלם קנס עצום על סך של 24 מיליון שקל, זאת בגין הכנסות שקיבלה מדיבידנד בין השנים 2018 ועד השנה הנוכחית, 2024, זאת לאחר שהצהירה על הכנסה חייבת במס של 20 שקל בלבד.
על פי הפרסום היום (ראשון) ב"כלכליסט", את התביעה הגישו עורך דינה לענייני מס, משרד משה מזרחי. על פי הדיווח, רשות המסים דרשה מירדנה עובדיה, שא רוב פעילותה ועסקיה עושה באפריקה, 124 מיליון שקל במקור, זאת בתוספת של מס וקנסות.
לאחר ערעורים, השיבה עובדיה לקבוצת אשטרום 71 מיליון שקל. עובדיה, שכאמור רוב פעילותה באפריקה ועסקיה הם בעיקר במדינת גינאה המשוונית, טענה כי אינה תושבת ישראל ולכן אינה צריכה להחזיר את הכסף, כי אינה חייבת במס.
הטענות של עובדיה מגיעות למרות שבני משפחתה מתגוררים כאן בישראל, ולה יש בית מפואר בסביון ונכסים נוספים בישראל. בסופו של דבר, היא נאלצה כאמור לשלם קנס על סך של 24 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוכלת נשארת נוכלת - גונבת מהמדינה בושה (ל"ת)
    רן 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ח
    ח 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זירה
    סגור
  • 1.
    ירדנה עובדיה וה"רנטגן"
    סתם מישהי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מאוד שכשתופסים אותם על העלמות הם ימשיכו בטיעון שזה על רגע גזעני כי "אכלו לי ושתו לי" ירדנה לא מל"ו הצדיקים גזלה מספיק עובדים ישראלים שיצאו לאפריקה לעבוד בבתי החולים שהקימה. גם עשקה חברות ישראליות שעבדו בשבילה.כשעובד ביקש תמורה עבור שעות נוספות שעבד אצלה, אמר לו מי שניהל אצלה את בית החולים האלוף במיל. גבי אופיר: "על החוזה חתמת בפתח תקוה, אתה עובד באפריקה" גם הוא הודח כחצי שנה אחרי שהגיע לעבוד שם. זו דוגמא למעלליה של ירדנה עובדיה. סוף גנב לתליה. אגב 24,000,000 ש"ח זה רק הקנס עוד לא הזכירו מה קרן העונש על ההתחכמויות שלה.
    סגור