השוק

האחים חג'ג' ברבעון חזק: שיעור הרווחיות הגולמית זינק ליותר מ-45%

במהלך הרבעון השני, הכנסותיה של החברה הסתכמו בכ-113 מיליון שקל. בשורת הרווח הנקי מציינת הקבוצה כי הוא הסתכם ברבעון האחרון לכ-3 מיליון שקל. מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדוחות שיווקה 142 יחידות דיור. צחי ועידו חג'ג': "ביקושי שיא לאג"ח שהנפיקה החברה, מומנטום חיובי"
מערכת ice | 
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל, shutterstock, pixabay)
קבוצת חג'ג' מדווחת על על זינוק במכירת הדירות – לפי דיווח הקבוצה לבורסה  ברבעון השני מכרה קבוצת חג'ג' 73 יחידות דיור, 41 מהן במסגרת מכירת זכויות לדירות בפרוייקט איינשטיין BLVD. סך הכל מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדו"ח שיווקה קבוצת חג'ג' 142 יחידות דיור, 110 מהם חוזים חתומים ועוד 32 בקשות הצטרפות.
לפי דוחות הקבוצה שפורסמו אמש (חמישי) אחרי שברבעון הקודם דיווחה על הכנסות של כ-85 מיליון שקל, וברבעון המקביל אשתקד דיווחה על הכנסות של כ-72 מיליון שקל, מפרסמת הקבוצה שברבעון השני לשנת 2024 הכנסותיה של החברה הסתכמו בכ-113 מיליון שקל כך שבמחצית הראשונה הכנסותיה הסתכמו בסך של כ-198 מיליון שקל.
בנוסף, ממשיכה החברה להציג שיעור רווחיות גולמית גבוה שהסתכם ברבעון השני ביותר מ-45%. הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-52 מיליון שקל,  לעומת כ-30 מיליון שקל ברבעון הקודם. בשורת הרווח הנקי מציינת הקבוצה כי הוא הסתכם ברבעון האחרון לכ-3 מיליון שקל, ובנטרול ההפרשה שביצעה החברה בסך של כ-15 מיליון שקל בגין השקעתה בסלינה, היה מסתכם בכ-18 מיליון שקל.
בשבוע שעבר דיווחה קבוצת חג׳ג׳ על מינוי האחים צחי ועידו חג'ג' למנכ״לים משותפים בקבוצה שבה הם גם בעלי שליטה וזימנה אסיפה כללית לאישורם. האחים חג'ג', שהקימו את קבוצת חג'ג' לפני יותר מעשרים שנה, הנפיקו אותה בבורסה בשנת 2011, והיום היא נסחרת בשווי של כמיליארד שקל. את שנת 2023 סיימה קבוצת חג'ג' ברווח נקי שהסתכם בכ-269 מיליון שקל - שיא מאז הונפקה בבורסה. 

בשנת 2024 הפכה קבוצת חג'ג' גם לאחת השחקניות הגדולות והחזקות בתחום ההתחדשות העירונית, וזאת באמצעות שותפות בחברת חג'ג' צים נדל"ן שבמסגרתה כבר נמצאות יחידות דיור בבנייה, מבין עשרות אלפי יחידות שהן חלק מהשותפות החדשה. פעילות ההתחדשות העירונית מתווספת לפעילות היזמית של קבוצת חג'ג' במיקומים מרכזיים ביותר בתל-אביב.
בהמשך לפרסום הנתונים  בדו"חות הרבעון השני מסרו המנכ"לים המשותפים צחי ועידו חג'ג': "תוצאות הרבעון השני משקפות את התנופה שבה נמצאת הקבוצה. נוסף לגידול בהכנסות ובמכירת דירות, בחצי השנה האחרונה נרשמו ביקושי שיא לאג"ח שהנפיקה החברה.  כמו כן, בוצעה השקעה משמעותית בחברה כשחברת ביטוח ישראלית רכשה כ-4.8% ממניות הקבוצה בסכום של כ-52 מיליון שקל. במטרה להמשיך במומנטום החיובי שבו נמצאים עסקי הקבוצה נמשיך להעמיק את השילוב של פעילות היזמות שהקבוצה ידועה בה, יחד עם התעצמות הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה