השוק

חדשות טובות לעידן עופר: ICL חתמה על עסקה חדשה בסין | כל הפרטים

חברת ICL (לשעבר כי"ל)  חתמה על עסקה חדשה בסין, עסקה למכירת דשנים מסיסים; העסקה היא בהיקף כספי לא מבוטל של 170 מיליון דולר | כל הפרטים
ניצן כהן |  3
עידן עופר (צילום פלאש 90/ משה שי)
חברת ICL שבשליטת איש העסקים עידן עופר חתמה היום על עסקה חדשה בסין בהיקף כספי כולל של 170 מיליון דולר. במסגרת העסקה תספק ICL דשנים מסיסים לחברת ההפצה הגדולה בסין ואלה חדשות טובות לחברה ולמשקיעים.
מנתוני החברה עולה כי ההסכם כולל אספקת דשנים מיוחדים מסיסים המיושמים באמצעות השקיה בטפטוף ומיועדים לגידולים עתירי רווח, בהם תפוחים, אבטיחים, ירקות, תותים, ג'ינג'ר וענבים. ההסכם בין החברות כולל רכישת כמות מינימלית של מוצרים וקיימת בלעדיות מסוימת בהתאם למותג או האזור בסין.
ב-ICL אומרים כי הביקוש הגובר לדשנים מיוחדים בסין משקף את העלייה בגידולים עתירי רווח באזור, הודות לתשואה הגבוהה על ההשקעה שגידולים אלה מספקים. שיטות הגידול החקלאי בסין עברו בשנים האחרונות שינויים, בין היתר בשל השינויים הקיצוניים במזג האוויר, ריבוי בצורות וכוח עבודה שהולך ומתמעט. על רקע זאת, חלה עלייה משמעותית באימוץ שיטת ההשקיה בטפטוף, והביקוש לדשנים מיוחדים מסיסים הופך את סין לשוק הדישון בהשקיה הגדול בעולם.
נזכיר כי לאחרונה השיקה החברה פתרון ייחודי לפיזור פוספט ואשלגן שתוכנן במיוחד עבור שימוש ברחפנים המהווים מגזר חקלאי משגשג בסין.  
אלעד אהרונסון, נשיא חטיבת Growing Solutions ב-ICL, ציין: "מוצרי הדשנים המסיסים שלנו נחשבים למובילי שוק בסין, שהינו שוק אסטרטגי עבורנו, והסכם זה עם חברתHoldings  AMP יחזק אף יותר את מעמדה של ICL במגזרי הפרימיום של שוק הדשנים המיוחדים בסין. אנו מעריכים את החלטתה של AMP, בתור אחת מחברות ההפצה המובילות בסין, להמשיך ולבחור ב-ICL כשותפה והכרתם במומחיות שלנו בדשנים מיוחדים."
Ye Hong, מנכ"ל AMP Holdings הוסיף: "אנו שמחים להרחיב את הקשר שלנו עם ICL וליצור שותפות שתביא פתרונות מיוחדים וחדשניים לשוק הסיני. יחד, אנו עוזרים לחקלאים למקסם את ההשקעות ואת התשואות שלהם באמצעות שימוש בדשנים מיוחדים מבוססי השקיה."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עד מתי?פא
    אורי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואולי זה לפצצות,שאחרי כך נופלות עלינו
    סגור
  • 2.
    בושה שנותנים להתעמרות הזו בטבע להמשך
    זהבה 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בושה בושה בושה
    סגור
  • 1.
    עסקה שתחתום את מותו של ים המלח סופית
    זהבה 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    תודה לאחים עופר על ניצול למוות של פלא עולם יפהפה ושום דבר ע"מ לנסות לשקמו בתמורה למיליונים שמרוויח על חשבוננו ועל גווייתו
    סגור