השוק

ענקית היהלומים הישראלית קרסה בחובות עתק: העובדים יוצאים למאבק

חברת יהלומי המעבדה של איש העסקים בני לנדא קורסת בחובות של 103 מיליון שקל, והגישה בקשה לבית המשפט לצו עיכוב הליכים. בינתיים, העובדים יוצאים למאבק אחרי שטענו כי הוצאו לחל"ת על אף שלא קיבלו הודעה מוקדמת לטענתם
מערכת ice | 
בני לנדא (צילום אייל יזהר)
איש העסקים הישראלי בני לנדא, הקים את חברת לוסיקס בשנת 2016, במטרה "לתפוס את הגל" של מהפכת יהלומי המעבדה, שפרצו בקול תרועה רמה לשוק ואיימו לטלטל את הענף היוקרתי, שנסמך עד אז על נדירותו של היהלום והקושי במציאתו.
אלא שכעת, חברת היהלומים של איש העסקים קורסת אחרי שנקלעה לחובות של 103 מיליון שקל והגישה בקשה לצו עיכוב הליכים. בעקבות כך, החברה הוציאה לחל"ת שני שליש מעובדיה - 60 עובדים מתוך 90 אותם היא מעסיקה.
אלא שהיום (רביעי) דווח ב"כלכליסט" על התפתחות דרמטית בנושא, לפיה עובדי החברה זועמים ויוצאים למלחמה של ממש, אחרי שטענו כי הם לא קיבלו הודעה מוקדמת על יציאה לחל"ת כביכול, כמתחייב בחוק.
עובדי לוסיקס הגישו הגישו לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד את התנגדותם לבקשה לצו עיכוב הליכים שהוגשה על ידי החברה בימים האחרונים. על פי הדיווח, העובדים עדיין לא קיבלו את משכורת חודש אוגוסט.

העובדים דורשים כי 5% מהסכום שבעלי המניות של החברה, בהם כמובן בני לנדא, ובנוסף גם לואי ויטון, מור, אהרון פרנקל, קרן רגנאר, דודי ויסמן ועוד, ישמש לתשלום החוב אליהם. מדובר בסכום לא קטן של 22 מיליון דולר, וכעת המאבק בין העובדים לחברה נפתח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה