השוק

חברת היהלומים של בני לנדא קורסת: מבקשת סיוע לפני פשיטת רגל

חברת היהלומים הישראלית לוסיקס, אשר מתמחה בייצור יהלומי מעבדה (מלאכותיים), בישרה לבעלי המניות כי אם לא יוזרמו לחברה כספים, היא תיאלץ להגיש בקשה לעיכוב הליכים מבית המשפט
מערכת ice |  2
יהלום (צילום אילוסטרציה AI)
איש העסקים הישראלי בני לנדא, הקים את חברת לוסיקס בשנת 2016, במטרה "לתפוס את הגל" של מהפכת יהלומי המעבדה, שפרצו בקול תרועה רמה לשוק ואיימו לטלטל את הענף היוקרתי, שנסמך עד אז על נדירותו של היהלום והקושי במציאתו.
מהפכת יהלומי המעבדה, שרבים ציפו כי הקונים יסתערו עליהם ויחליפו באחת את חיבתם לאבן הנדירה והנוצצת, נתקלה במכשול לא צפוי משמעותי בדרך, כאשר מחירי החומרים מהם מפיקים יהלומי המעבדה צנחו דרמטית וגרמו לעסקים רבים בענף לסגור את דלתות בית העסק שלהם.
על פי דיווח שפורסם היום (ראשון) ב"כלכליסט", החברה שהקים לנדא, שבה הוא גם מכהן כמנכ"ל, הודיעה לנושים שלה כי בכוונתה להגיש בקשה מבית המשפט, להוצאת צו לעיכוב הליכים. וזאת לאחר שהודיעה לבעלי המניות שלה כי נדרש להזרים כספים נוספים, במטרה למנוע את ההליך הכואב.
עוד אמרו בדיווח כי החברה מצפה להתחיל ללטש את יהלומי המעבדה, ולא רק לייצרם. בכך החברה מצפה כי הפעילות תגדל והמצב הכלכלי שלה ישתפר. הסכום שמבקשת החברה להזרים מבעלי המניות הוא 15 מיליון דולר, כאשר ב"כלכליסט" ציינו כי הסכום טרם הוזרם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי העלובה
    אני לא אהיה יהלום 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם
    סגור
  • בטח! כי את תקועה
    את בת 30 בדירה פיצית 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואין לך כבוד לאנשים. אם תצאי מהדירה הפיצפונת שלך, תעבדי ותתחילי לחיות את החיים שלך בדרך ראויה אולי תתחילי להיות בן אדם
    סגור