השוק

ענקית הפינטק מודיעה: מאז הכניסה לישראל גדלו ההכנסות ב-1,444%

החברה מציעה מגוון פתרונות פיננסים לעסקים באמצעות פלטפורמה ייחודית. הכניסה לשוק המקומי הוכיחה את עצמה לרווחית במיוחד. גם במגזר העולמי נרשמו השנה הצלחות לא קטנות. מנהל הפעילות במזרח התיכון: "אינדיקציה ברורה להבנת הצרכים במשק"
מערכת ice | 
צוות Airwallex ישראל (צילום Airwallex)
ענקית הפינטק העולמית Airwallex הודיעה כי מאז כניסתה לישראל הגדילה את נפח העסקאות שעיבדה ב-500 מיליון דולר. בהודעה שהוציאה החברת לתקשורת היום (שלישי), שיתפה החברה כי בשנה הראשונה לפעילותה בארץ הגדילה את ההכנסות בישראל ב-1,444%. חברת Airwallex מפעילה פלטפורמה עבור עסקים לשירותים פיננסיים ותשלומים. 
גם בגזרה העולמית הודיעה החברה על עלייה בכמות העסקאות שעיבדה. מאז תחילת השנה ועד חודש אוגוסט עובדו בחברה טרנזקציות בנפח של יותר 100 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 73% מאז שנה שעברה. קצב ההכנסות השנתי של החברה עמד על 500 מיליון דולר. 
עוד לפני שהתחילה לפעול באופן רשמי בישראל עבדה החברה עם מספר חברות, כמו פלטפורמת ההשקעות OurCrow. אחרי הכניסה הרשמית לישראל החלה החברה בשיתופי פעולה נוספים עם חברות מרכזיות בתחום התיירות, פינטק, סחר אלקטרוני ועוד. אור ליבן, שמנהל את החטיבה הישראלית של Airwallex ואת פעילותה במזרח התיכון, מסר: "הצמיחה שלנו בישראל בשנה שחלפה היא אינדיקציה ברורה לכך שהבנו את הצרכים של החברות בשוק ואנו מספקים מענה וערך מהותי באמצעות הפלטפורמה שלנו". 
עוד אמר כי "ישראל היא שוק חדשני ביותר שאותו מוביל המגזר הטכנולוגי וחברות הצמיחה (הסטארטאפים). אנחנו מתכננים להרחיב את ההשקעה באזור, ולסייע ללקוחות ולשותפים שלנו לפרוץ לשוק הגלובלי ולבסס בו את פעילותם העסקית. במקביל להשקת מוצרים חדשניים, אנחנו גם בוחנים אפשרויות להשקעה, למיזוגים ורכישות בתעשיית הסטארט-אפים וחברות הטכנולוגיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה