השוק

חיים כצמן חוגג: מוכר חלק מהשליטה במרכזי ג'י סיטי

חיים כצמן החליט למכור 50% מהשליטה בארבעה מרכזי קניות שונים של ג'י סיטי ברחבי הארץ: ג'י צמרת, ג'י כוכב הצפון, ג'י סביון ומיקדו סנטר. מנורה תשלם על העסקה 500 מיליון שקל
מערכת ice | 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל ג'י סיטי (צילום אריק סולטן, ג'י סיטי)
חברת ג'י סיטי שנמצאת בשליטת חיים כצמן צפויה למכור 50% מהשליטה שלה בארבעה נכסים במרכז הארץ תמורת 500 מיליון שקל. לפי דה מרקר, ג'י סיטי תמכור למנורה 50% מהשליטה במרכז המסחרי ג'י צמרת, ג'י כוכב הצפון, ג'י סביון ומיקדו סנטר.
מרכז ג'י צמרת ממוקם בלב תל אביב והוא כולל 5,300 מ"ר להשכרה ו-262 מקומות חניה. מיקדו סנטר ממוקם בצפון תל אביב וכולל 5,900 מ"ר שמושכרים ל-44 שוכרים, הפדיון השנתי של מרכז זה מסתכם בכ-90 מיליון שקל.
בג'י כוכב הצפון נמצאים 25 חנויות שמתחלקים בשטח של 2,300 מ"ר וג'י סיטי בסביון מושכר ל-28 חנויות שונות והוא כולל שטח של 4,000 מ"ר.
חדשות אלה מגיעות על רקע העלאת הדירוג של ג'י סיטי משלילית ליציבה על ידי חברות דירוג האשראי S&P מעלות ומידרוג. בנימוק שתי החברות צוין  כי שינוי האופק נובע בזכות הירידה בחוב הפיננסי של החברה בשנה האחרונה וגמישות פיננסית הולמת. 
עוד צוין כי הקיטון בחוב נוצר כתוצאה ממימוש נכסים ובהתאם לתכנית האסטרטגית של החברה, והדבר צפוי להימשך במהלך השנה הקרובה. "אופק הדירוג היציב משקף את הערכתה ליכולת של החברה להמשיך לעמוד בתוכניותיה הן בתוכנית המימושים והן במחזורי החוב וכפועל יוצא לשפר את הפרופיל הפיננסי שלה", טענו במידרוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה