השוק

ענקית ההשקעות האמריקאית: הסכם הפסקת אש בעזה ימשוך את הבורסה לעליות

אוקטאי קברק, אסטרטג בענקית ההשקעות האמריקאית Leverage Shares כותב ללקוחות הבית כי הסכם להפסק אש בעזה ימשוך את השווקים לעליות; אם קמאלה האריס תזכה בבחירות הזהב יגיע לרמה של 2,700 דולר
ניצן כהן |  1
כלכלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוקטאי קברק, אסטרטג מוצר בחברת ההשקעות הבינלאומית Leverage Shares כותב בסקירה השבועית שלו ללקוחות הבית כי הסכם הפסקת אש בעזה ימשוך את השווקים לעליות.
"על רקע המגעים להפסקת אש בעזה, אם אכן הם יבשילו לכדי הסכם עשויות להיות לכך השלכות על הסנטימנט בשוק כולו. מדד ה-VIX, שכבר ירד מרמות השיא, צפוי להמשיך במגמה מטה, שוק המניות צפוי לקבל דחיפה חיובית, מאחר שהסיכון הגיאו-פוליטי הכביד על אהבת הסיכון, וגם הזהב והנפט, שעלו משמעותית בתקופה האחרונה, צפויים לרדת. ייתכן כי גם מניות ביטחוניות יתקנו מטה.
"השילוב של התקררות האינפלציה, לצד היחלשות שוק התעסוקה, מקרב את הבנק הפדרלי להתחיל בהורדות הריבית. החוזים העתידיים מתמחרים סבירות של 71% להפחתת ריבית של רבע אחוז בישיבת הבנק בספטמבר, כאשר עד לא מכבר הציפייה הרווחת הייתה להפחתה גדולה יותר של כחצי אחוז.
"ואולם, על הבנק הפדרלי לא לאחר בעיתוי של שינוי המדיניות המוניטרית. סקר בקרב מנהלי הקרנות ב"בנק אוף אמריקה" הראה כי מספר הנשאלים שציינו כי המדיניות המוניטרית מגבילה מדי עלה למספר הגבוה ביותר מזה כ-16 שנה" כותב אוקטאי ללקוחותיו.
"הזהב גם כן ממשיך לשמור על רמה גבוהה. למעשה, הנכס מהווה עבור המשקיעים גידור מפני סיכון ל"ברבור שחור", וכלל שהמניות ממשיכות לטפס כך החשש בקרב המשקיעים מפני התרחשות לא צפויה עולה. גם לתוצאות הבחירות בארצות הברית יהיו השפעה על מחיר הזהב, ולהערכתנו אם האריס תזכה הזהב יטפס אל מעל לרף 2,700 דולר לאונקיה. בטווח הקרוב איני מזהה זרז שיוביל את הזהב לפרוץ מעל 2,500 דולר.
"בזירת המקרו, חשוב לעקוב אחר הסיכומים מישיבת הפד האחרונה, שיתפרסמו ברביעי, נאומו של נגיד הפד בוועידה בג'קסון הול בשישי, ונתוני דורשי העבודה. בגזרת דו"חות הרווח, יהיה מעניין לראות את התוצאות של חברת Lowe, העוסקת בתחום שיפור הבית, חברת הענן סנופלייק ובאידו הסינית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף אומרים את האמת ... לא מעניין מהחטופים או אזרחי
    ררר 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל , אלא מהכסף של הטייקונים ששולטים במדינה ! נגמר להם האוויר הם רוצים לחזור למצב הקודם .... ואתם תראו שזה מה שיקרה בישראל שמקושרים לדמוקרטים רוב הטייקונים הכסף שולט
    סגור