השוק

מותג האלכוהול מגיע לסופו: זו החברה שהכריזה פשיטת רגל

סוף מר למותג הוויסקי השוודי: מקמירה מכריזה על פשיטת רגל אחרי 25 שנים של פעילות בשוק האלכוהול העולמי
מערכת ice |  2
וויסקי (צילום shutterstock)
ה-19 באוגוסט 2024 ייזכר כיום לא נעים לענף האלכוהול העולמי, כאשר היום (שני) הוגשה בקשת פשיטת רגל עבור חברת מקמירה סוונסק ויסקי בבית המשפט המחוזי בגבלה, שוודיה. הידיעה המפתיעה מסמנת את סופו של מותג הוויסקי השוודי הוותיק, שחגג לאחרונה 25 שנות פעילות.
פטר סקי, יו"ר מועצת המנהלים, מסר בהודעה רשמית: "בצער רב אנו נאלצים להודיע כי לא ניתן להמשיך את פעילות החברה. למרות מאמצים כבירים מצד ההנהלה והצוות, לא הצלחנו למצוא פתרון ארוך טווח לבעיות הרווחיות ותזרים המזומנים."

פטריק ביורשו, המנכ"ל בפועל, הוסיף: "זוהי החלטה מצערת במיוחד עבור עובדינו, לקוחותינו הנאמנים והשגרירים שלנו. התחושה קשה במיוחד לאור העובדה שזה קורה בשנת ה-25 לחברה, ובזמן שהיינו בדרך הנכונה להוביל את החברה לעבר רווחיות ועתיד מבטיח."
ההכרזה מגיעה שבוע בלבד לאחר שמקמירה מינתה את Summerton Whisky Club כמפיץ הבריטי שלה, במה שהיה אמור לסמן את חזרתה לשוק הבריטי. התוכנית כללה השקת סדרת ליבה מעודכנת של מותגי הוויסקי המובילים של החברה, Svensk Ek ו-Svensk Rök, בבקבוקים של 700 מ"ל לראשונה.
עתה, עם הגשת בקשת פשיטת הרגל, עתידו של המותג השוודי האהוב לוט בערפל. בית המשפט צפוי למנות בקרוב נאמן לפשיטת הרגל, אשר יבחן את האפשרויות להמשך פעילות החברה או מכירת נכסיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באייס צריכים מתורגמנים לא עיתונאים. (ל"ת)
    בונדי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך שרה תסתדר עכשיו??? (ל"ת)
    לב גדול לחטופים 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור