השוק

דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות עם התשואה הגבוהה ביולי

דירוג מנהלי הכסף מלמד את הדבר הבא והוא - הפוטנציאל הגדול של הכלכלה הישראלית אם יהיה הסכם לשחרור החטופים; מי שהשיג ביולי את התשואות הגבוהות ביותר היה מי שהיה חשוף יותר לשוק המניות המקומי ובעיקר למניות הבנקים | הדירוג המלא
ניצן כהן |  1
מסחר בבורסה (צילום shutterstock)
דירוג מנהלי הכסף לחודש יולי מגלה תמונה מעניינת והיא הפוטנציאל הגדול של הכלכלה הישראלית אם יגיעו להסכם לשחרור החטופים ומכאן לעצירת המלחמה עובר לשיקום. נכון, בחודש יולי היה לנו הכל מהכל והתנודתיות הייתה בהתאם אבל בסופו של יום ניתן לראות את דירוג מנהלי הכסף, על האופי של ההשקעות שלהם כדי להבין את התמונה ונסביר.
מי שהשיג את התשואה הגבוהה ביותר בקרב המוסדיים היו השחקנים שמחזיקים נכסים סחירים בישראל, בשיעור יחסית גבוה ומתוך ההחזקה בנכסים האלה, מי שהשיג את התשואה הגבוהה ביותר היה מי שהיה חשוף יותר למערכת הבנקאית הישראלית.
באופן עקרוני בחודש יולי הניבה הבורסה בתל אביב תשואה עודפת על המדדים בחו"ל כך שלדוגמה מדד ת"א 125 הניב תשואה חיובית של יותר מ-2% כשמדד הבנקים הניב תשואה חיובית של כמעט 4%. במדדים בארה"ב הניבו תשואה שלילית (הנאסד"ק) ואילו ה-S&P500 הניב תשואה חיובית של קצת יותר מ-1% ומכאן ההבדלים בין מנהלי הכסף השונים.
כלל ביטוח הצליחה להניב את התשואה הגבוהה ביותר בחודש שעבר בדיוק בגלל הסיבה הזו כשאנליסט, מור ומיטב היו הבאים אחרי כך כשגם בתי ההשקעות האלה נחשבים לאגרסיביים מאוד על מניות הבנקים הישראלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מה שחשבתם!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטרתם של רוב מנהלי הכספים זה לא לעשות כסף עבור הלקוח,אלא רק לשמור על הלקוח- ג'יימס גרנט!
    סגור