השוק

חברת הנדל"ן פושטת רגל: חובות ענק הביאו לקריסתה

חברת Anchored Tiny Homes, שפעם התגאתה בהיותה עסק בשווי 100 מיליון דולר ועוסקת בבניית בתים זעירים בקליפורניה, נקלעה למשבר כלכלי קשה
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
תעשיית הבתים הזעירים בקליפורניה נקלעה למשבר חמור עם קריסתה של חברת Anchored Tiny Homes, שפעם התגאתה בהיותה עסק בשווי 100 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, קולטון פאולהוס, הודיע כי החברה מפסיקה את פעילותה ובוחנת אפשרויות פשיטת רגל, מהלך שהותיר רבים מבעלי הבתים באזור המפרץ של סן פרנסיסקו במצב קשה לאחר ששילמו מראש עבור בניית יחידות דיור נלוות (ADU).
הפרשה חשפה תמונה מטרידה של ניהול כושל ושאלות אתיות. לקוחות רבים, כמו מריה דז'פונובה מוולנט קריק וקייטי לוקאס מסן ליאנדרו, מצאו עצמם עם פרויקטים לא גמורים בחצרותיהם, למרות ששילמו סכומים נכבדים בזמן. קבלני המשנה עזבו את העבודה בטענה שהחברה הראשית הפסיקה לשלם להם, מה שהותיר את הלקוחות במצב של חוסר ודאות וכעס.

מאחורי הקלעים, סיפורה של Anchored Tiny Homes מעלה שאלות נוקבות לגבי ניהול הכספים בחברה. כריס פייס, מנכ"ל התפעול לשעבר, טען כי עזב את החברה בשל התנהלות עסקית בעייתית, וציין כי כספי לקוחות שימשו למימון פודקאסט של המנכ"ל - טענה שהוכחשה על ידי פאולהוס. המצב מדגיש את הצורך בפיקוח הדוק יותר על חברות בתעשייה זו ובהגנה טובה יותר על צרכנים.
ההשלכות של קריסת החברה רחבות היקף. מלבד הלקוחות הפרטיים, ישנם גם מלווים רבים שהגישו תביעות נגד החברה על חובות שלא שולמו. משרד התובע המחוזי והרשות המפקחת על קבלנים במדינה פתחו בחקירה, מה שמרמז על אפשרות להליכים משפטיים בעתיד. לקוחות שנפגעו מוזמנים להגיש תלונות רשמיות ולפנות לצוות התחקירים של NBC Bay Area.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחייאת גם אני במצב קשה מינוסים עד הודעה חדשה
    חורני 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שאלה : האם זה מעניין את הקוראים על מצביבארץ או חברת הנדלן שהיא בפשיטת רגל ועוד בארצות הברית
    סגור
  • 1.
    וזה מעניין אותנו כי אין לנו בעיות וצרות מבית? (ל"ת)
    שבת שלום 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור