השוק

מ-ICQ לסופרמרקט: חברת הנדל"ן של יאיר גולדפינגר שומרת על יציבות

חברת הנדל"ן המניב המתמקדת בנכסים מסחריים מעוגני סופרמקטים רשמה רווח נקי של קרוב לשישה מיליון דולר. החברה שומרת על מאזן איתן עם פריסת הלוואות ארוכות טווח בריבית שנתית ממוצעת של 3.8%, ללא רכיבי הצמדה
מערכת ice | 
בורסה-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
מדיפאואר חברת הנדל"ן המניב של מייסד ICQ יאיר גולדפינגר, המתמחה בניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים בארצות הברית ומתמקדת בנכסים מסחריים עירוניים פתוחים, מעוגני סופרמרקטים, פרסמה דוחות יציבים למחצית הראשונה של השנה. 
ההכנסות מדמי שכירות בחציון הראשון של 2024 הסתכמו ב-19.2 מיליון דולר, גידול של כ-2% בהשוואה ל-18.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח מהשכרת נכסים (NOI) הגיע ל-12.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-12.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2023.  הרווח הנקי לחציון הראשון של 2024 עמד על 5.8 מיליון דולר.
החברה ממשיכה לשמור על יציבות ורווחיות עם FFO שהסתכם ב-5.5 מיליון דולר, לעומת 5.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

צמיחת ה- NOI וה-FFO מיוחסת בעיקר לעסקאות אסטרטגיות שביצעה בשלהי 2021 עם רכישת שישה נכסים במדינות פנסילבניה וג'ורג'יה, המשך חיזוק והשבחת נכסיה הקיימים, שיעור התפוסה הגבוה והעלאת תעריפים בהתקשרויות חדשות.
סך ההלוואות של מדיפאואר מתאגידים פיננסיים עומד על כ-233 מיליון דולר, עם ריבית שנתית ממוצעת של 3.8%. החברה מתאפיינת במאזן איתן, עם פריסת הלוואות ארוכה וללא רכיבי הצמדה. ההון המיוחס למחזיקי ההון עמד בסוף יוני 2024 על 128.7 מיליון דולר, לעומת 119.4 מיליון דולר בסוף יוני 2023.
החברה מחזיקה ב-17 נכסים מניבים בארה"ב, על שטח להשכרה כולל של כ-185 אלף מ"ר, עם כ-280 שוכרים מסחריים ושיעור תפוסה גבוה של 95%.
המנכ"ל רון שטרן התייחס לתוצאות החברה ואמר: "מדיפאואר ממשיכה להציג תוצאות כספיות טובות ויציבות הודות לתיק הנכסים האיכותי, המיצוב העסקי הגבוה והביקושים הקיימים בשוק המרכזים המסחריים בארה"ב. החברה פועלת להרחבת תיק הנכסים בארצות הברית ואנו מאמינים כי נוכח תנאי השוק ולאור האיתנות הפיננסית של החברה, תמצא ההזדמנות המתאימה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה