השוק

ענקית הכושר התרסקה: פשיטת רגל עקב חובות בחצי מיליארד דולר

רשת מכוני הכושר הענקית שמפעילה כ-100 סניפים ברחבי ארצות הברית, בלינק פיטנס (BLink Fitness), הגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שקרסה תחת חובות עתק
מערכת ice |  1
חדר כושר (צילום freepik)
נראה כי מאז מגפת הקורונה נשכחו נזקי הענק שנגרמו לאינספור חברות ועסקים ברחבי העולם. אך יש כאלו שרק עכשיו מקבלות את החשבון עבור ההידרדרות העסקית שהחלה עם פרוץ המגפה.
על פי דיווח ברשת CNBC, אחת מרשתות הכושר הענקיות והגדולות בארצות הברית, בלינק פיטנס אשר מפעילה יותר מ-100 חדרי כושר ברחבי ארה"ב, הגישה היום (שני) לבית המשפט בקשה לפשיטת רגל, לאחר שקרסה תחת חובות הענק שלה. בלינק פיטנס, אשר בבעלותה של קבוצת הכושר אקווינוקס.
החברה מתכננת למכור את עסקיה ורשמה בבקשה לפשיטת רגל כי בבעלות נכסים בשווי 100 מיליון דולר והתחייבויות בסך 500 מיליון דולר. גם ניסיונות החברה למשוך בחזרה את הלקוחות, שהלכו ונעלמו בהדרגה מאז פרצה מגפת הקורונה. בחברה ניסו להציע מחירים מוזלים עבור מנוי לחדרי הכושר אך נראה שכל הניסיונות כשלו.
מנכ"ל ונשיא חברת בלינק פיטנס, גאי הרקלס, אמר כי לאחר בחינה של הנתונים, הדירקטוריון החליט כי הליך פשיטת רגל בפיקוחו של בית המשפט הוא הדרך האופטימלית מבחינתם להמשיך.
ענף הכושר בארצות הברית ניצב בפני התקופה הקשה ביותר שלו, מאחר ובלינק היא רק האחרונה ברשימת החברות בתחום הכושר שפשטו רגל והפסיקו לפעול במדינה מאז המגפה. לפניה קרסו החברות ניו יורק ספורט קלאב, 24 שעות כושר וגולד'ס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פעם אידיוטים כתבות על חברות בארה"ב?
    אלי קופטר 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין?
    סגור