השוק

השקעה של 6.55 מיליון דולר: אלו החברות שזכו לתמיכה של קרן בירד

קרן בירד, אשר משקיעה בשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות, מכריזה כעת על השקעה של 6.55 מיליון דולר. מנכ"ל הקרן ירון לוטן: "גאים לתמוך ביוזמות שמשפרות את התעשיות שלנו ותורמות לעתיד בר קיימא״
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פלטפורמה לשיפור תהליכי ייצור, טכנולוגיית קידוד אופטי, שיקום למחלות ריאות, מערכת אוטומציה של תהליכים קלינים בחדרי מיון, טכנולוגיות מחשוב קוונטי ועוד
קרן בירד מכריזה על השקעה בסך 6.55 מיליון דולר בשיתופי פעולה של חברות ישראליות ואמריקאיות
חבר הנאמנים של קרן בירד, למחקר ולפיתוח תעשייתיים בישראל וארה"ב, אישרה השקעות בסך 6.55 מיליון דולר לשישה פרויקטים משותפים בין חברות אמריקאיות וישראליות. בנוסף למענקים, הפרויקטים צפויים לזכות לתמיכה נוספת מהמגזר הפרטי שיביאו את ההשקעה הכוללת בכל הפרויקטים ל-16 מיליון דולר.
הפרויקטים בהן תשקיע הקרן הם:
חברת Amarel Embedded Solutions (AES) הישראלית וחברתGleason Corporation האמריקאית- יפתחו פלטפורמת מכונה חכמה שתספק משוב בזמן אמת על תהליך העיבוד בייצור.
חברת CyberRidge הישראלית וחברת Molex- יפתחו את הדור הבא של טכנולוגיית קידוד אופטי עבור הצפנה אופטית פוסט-קוונטית.
חברת Datos Health הישראלית וחברת Permanente Health Care Ventures האמריקאית- יפתחו שירות דיגיטלי לשיקום מרחוק של חולים במחלת ריאות חסימתית כרונית.
Groundwork BioAg הישראלית וחברת Indigo Agriculture האמריקאית- שיפתחו בשיתוף פעולה פתרונות חדשניים בחקלאות לשיפור היבול על ידי קיבוע פחמן בקרקע והקטנת פליטות פחמן באמצעות שילוב מיני מיקוריזה, זנים וחיידקים מקבעי חנקן.
חברת Quai.MD הישראלית וחברת MUSC Health האמריקאית- אשר, עתידות לפתח ליישם יחדיו פלטפורמה חדשה לאוטומציה של תהליכים קליניים בחדרי מיון בבתי חולים.
Quantum Art הישראלית ו-BlueQubit האמריקאית- יפתחו אלגוריתמים חדשניים
ללמידה של מכונות קוונטיות המותאמים לקונפיגורציה חדשה של מעבד קוונטי.

 מועצת המנהלים של בירד, צילום: בירד
גב' מוג'דה בהר, מנהלת בכירה לחדשנות ותעשייה ב-NIST, המכון הלאומי לטכנולוגיה ותקנים של ארה"ב, ויו"ר משותף במועצת הנגידים של קרן BIRD: "השפעתה של קרן BIRD אינה נמדדת רק במשאבים הכספיים שהיא מספקת אלא גם בשותפויות המשמעותיות שהקרן מסייעת לטפח. אנו גאים בעבודה הקשה שהשקיע צוות הקרן בחיבור החברות וגיבוש הפרויקטים. הפרויקטים שאושרו בסבב המענקים הזה מתמקדים בטכנולוגיות מתקדמות עם פוטנציאל מסחרי גדול ואנו מברכים את מקבלי המענקים".
ד"ר אלון סטופל, המדען הראשי במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, יו"ר רשות החדשנות בישראל ויו"ר שותף של מועצת הנגידים של BIRD: "בישיבת מועצת המנהלים האחרונה של קרן BIRD נדונו פרויקטים חדשניים שהוגשו לקרן, המעידים על היצירתיות ועל חוסנו של אקו-סיסטם החדשנות בישראל, גם בתקופה הקשה של המלחמה. ההשקעות של הקרן מסייעות ליצירת שותפויות ישראליות-אמריקאיות מאפשרות לחברות להאיץ את תהליכי הפיתוח ולקדם את ההבאה לשוק של מוצריהם. למרות האתגרים בשנה, שיתוף הפעולה הניב פרויקטים מוצלחים, בעלי פוטנציאל להשפעה גלובלית בתחומי הבריאות, החקלאות והמחשוב הקוונטי".
מר ירון לוטן, מנכ"ל קרן BIRD, אמר: "בזמנים מאתגרים אלו, הן בישראל והן ברחבי העולם, אישורם של ששת הפרויקטים החדשניים הללו מדגיש את החוסן והיצירתיות של מאמצי שיתוף הפעולה שלנו. קרן BIRD ממשיכה להיות מחויבת לטיפוח שותפויות פורצות דרך בין ארה"ב לישראל, הנותנות מענה לצרכים קריטיים ומניעות התקדמות טכנולוגית. אנו גאים לתמוך ביוזמות שמשפרות את התעשיות שלנו ותורמות לעתיד בר קיימא״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה