השוק

מינהל סחר החוץ במהלך מעניין: "מוטלת עליהם משימה חשובה ומורכבת"

מינהל סחר החוץ במשרד הכלכלה והתעשייה הודיע על שורת מינויים של עשרה נספחים כלכליים אשר יכהנו בנספחויות כלכליות ברחבי העולם. ניר ברקת, שר הכלכלה והתעשייה: "עליהם מוטלת משימה חשובה של ייצוג הכלכלה והתעשייה הישראלית. המשרד יספר להם כלים לעמוד במשימה זו"

מערכת ice | 
ברקת עם הנספחים (צילום משרד הכלכלה והתעשייה)
מינהל סחר החוץ במשרד הכלכלה והתעשייה הכריז היום (שני) על מינויים של עשרה נספחים כלכליים אשר יכהנו בנספחויות כלכליות בעולם ויובילו את מאמצי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ליצוא הישראלי, משיכת השקעות זרות וניהול מדיניות הסחר של מדינת ישראל בעולם. בנוסף, פועל מערך הנספחים הכלכליים גם לאיתור מקורות יבוא חלופיים לישראל להתמודדות עם החרם הטורקי ולהפחתת יוקר המחיה.  
מינהל סחר החוץ מפעיל 55 משרדי כלכלה וסחר בבירות כלכליות ברחבי העולם ופועל לקידום מדיניות הסחר של מדינת ישראל באמצעות ניהול מו"מ על הסכמי סחר וסיוע לתעשייה הישראלית בפריצה לשווקים חדשים בחו"ל וגיוון היצוא. כמו כן, פועל מערך הנספחים הכלכליים של המינהל למשיכת השקעות זרות איכותיות לישראל ולסיוע במאמצי שיווק ליצואנים ישראלים. 
במחצית הראשונה של שנת 2024, מערך הנספחויות הכלכליות היה אחראי על למעלה מ- 2,500 פניות יצואנים, קיים מעל 1,000 אירועים בהשתתפות מעל 2,000 חברות ישראליות ו-13,000 חברות זרות אשר הניבו כ-21,500 פגישות עסקיות איכותיות. לצד זאת, נרשמו במינהל לא מעט הישגים מרשימים של חברות ישראליות אשר נעזרו במערך הנספחויות המוערכים בסכום התחלתי של כחצי מיליארד שקל. מדובר בסכום אשר צפוי לגדול משמעותית בשנים הבאות.
מנהל מינהל סחר החוץ, רועי פישר, ציין כי מינהל סחר החוץ פועל ללא לאות לקידום האינטרסים העסקיים של מגוון חברות ישראליות ברחבי העולם. "אנו נדרשים למשימות רבות ומגוונות אשר המציאות הנוכחית מזמנת לנו – מהתמודדות עם חרמות כלכליות גלויות ושקטות ועד לפיתוח מואץ של שווקים חדשים עבור חברות ישראליות ומשימות הסברה כלכלית", כך אמר פישר.
לדבריו,  הנספחים והנספחות הכלכליים מגיעים מרקעים רחבים ומגוונים המסייעים להם לייצג נאמנה את המגוון העשיר של הכלכלה הישראלית והחברות הישראליות ברחבי העולם. "גם כיום ישנו ביקוש ער ברחבי העולם לחדשנות ולכושר ההמצאה הישראלי והצוות הרחב שלנו עומד לרשות כלל החברות בישראל", כך ציין פישר. 
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, שיבח את פעילות הנרחבת של הנספחים והנספחות ואמר: "הלחימה בחזית הכלכלית מחייבת אותנו להמשיך ולפעול לקידום הרציפות וההמשכיות העסקית של התעשייה הישראלית בעולם וזוהי משימתם של הנספחים הכלכליים. משרד הכלכלה והתעשייה יספק להם את כל הכלים לעמוד במשימה זו ולסייע ליצוא הישראלי להגיע לגבהים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה