השוק

נמל אילת קורס: "הפסדים של 50 מיליון שקל, כחצי מהעובדים יפוטרו"

נמל אילת, הסגור כבר כשמונה חודשים, נמצא במשבר הקשה ביותר בתולדותיו. המנכ"ל גדעון גולבר, טוען כי הממשלה לא עוזרת להם אחרי שנקלעו להפסדים עצומים, וכי כמחצית מהעובדים יפוטרו: "כנראה שהשבוע נאלץ להתחיל בתהליך פיטורים"
מערכת ice | 
נמל אילת (צילום פלאש 90/ יהודה בן יתח)
נמל אילת, הסגור כבר כשמונה חודשים, נמצא במשבר הקשה ביותר בתולדותיו. שעריו ננעלו מאז החלו מתקפות החות'ים על ספינות משא העוברות דרך הים האדום בדרך לסואץ ולעיר הדרומית בישראל.
השבוע, הנהלת נמל אילת איימה לפטר בין 50 ל-60 עובדים מתוך 120 עובדים אם המדינה לא תסייע כספית לנמל. אמש (שבת) התראיין מנכ"ל נמל אילת, גדעון גולבר, ל-YNET, שם סיפר על ההפסדים הכספיים הקשים שספג הנמל: "מתחילת המלחמה הפסדנו כ-50 מיליון שקל, ולא קיבלנו סיוע מהמדינה. מצופה ממדינת ישראל לתמך בנו, מדובר בסכומים זעומים עבורה".
בהמשך, התייחס לנושא הפיטורים האופציונליים בקרב עובדי נמל אילת, זאת לאחר שכאמור בשבוע החולף אבי חורמרו, יו"ר דירקטוריון והבעלים של נמל אילת המחזיק בו יחד עם האחים נקש, שלח מכתב חריף לשרת התחבורה מירי רגב וטען בפניה כי אם לא יקבלו עזרה כלכלית מיידית, חצי מהעובדים יפוטרו.
בראיון שערך ל-YNET סיפר מנכ"ל נמל אילת, גדעון גולבר: "עדיין לא פיטרנו עובדים. אנחנו בדיונים עם ההסתדרות וכנראה השבוע ניאלץ להתחיל בתהליך פיטורים של כ-50 עובדים מתוך 110. זה המון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה