השוק

יוליס בר מעריך: "מיסים אמריקאים נמוכים יותר ומדיניות ידידותית לעסקים"

כריסטיאן גטיקר, ראש המחקר בבנק יוליוס בר, הציג את הנתונים העולים מהניתוח שביצע בנושא ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. כריסטיאן גטיקר התייחס לתמונת הניצחון של טראמפ בעת ניסיון ההתנקשות: "ייתכן שהתמונה האייקונית של אגרוף מורם על רקע השמיים הכחולים הבוהקים תיתפס כרגע מכונן של המערכה הזו"
מערכת ice | 
יוליוס בר (צילום shutterstock, vecteezy)
כריסטיאן גטיקר, ראש המחקר בבנק לניהול העושר יוליוס בר, הציג הנתונים העולים מהניתוח שביצע בנושא ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. במהלך הדו"ח, ציין כריסטיאן גטיקר, ראש המחקר ביוליוס בר כי "לא מן הנמנע שנראה מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים, עם צמיחה גבוהה יותר הצפויה בשנת 2025 בשל מיסים אמריקאים נמוכים יותר ומדיניות ידידותית יותר לעסקים".
 לדבריו, קשה לחזות את התגובה המיידית של שוק המניות במקרים חריגים כאלה. בטווח הקצר ייתכן שמשקיעים יחפשו מקלטים בטוחים כמו הדולר, הזהב, הפרנק השוויצרי, אג"ח ממשלתיות בטוחות לכאורה ומניות איכותיות. 
לצד זאת, הדגיש דטיקר: "אם נאמין למומחים הבקיאים בפוליטיקה האמריקאית, ההבנה שסיכוייו של דונלד טראמפ להיבחר, ושל הרפובליקנים בכלל השתפרו משמעותית עשויה להתקבל במהירות, אולי אפילו במהלך הוועידה הרפובליקנית הלאומית השבוע".
כריסטיאן גטיקר, ראש המחקר בבנק לניהול העושר יוליוס בר, התייחס לתמונת הניצחון של דונדל טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, בעת ניסיון ההתנקשות. "ייתכן שהתמונה האייקונית של אגרוף מורם על רקע השמיים הכחולים הבוהקים תיתפס כרגע מכונן של המערכה הזו ומעבר לה - כרגע מכריע בבחירות".
עוד הוסיף גטיקר: "זה, בתורו, מרמז על מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים, עם צמיחה גבוהה יותר הצפויה בשנת 2025 בשל מיסים אמריקאים נמוכים יותר ומדיניות ידידותית יותר לעסקים. מהירות התרחשותה של התפנית הזו תלויה במידה רבה במהירות ובהצלחה שבה יוכלו הרפובליקנים להפוך את הזעזוע הזה להון פוליטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה