קריפטו

"סופר טראמפ" עולה: כך מגיבים "מטבעות המם" לניסיון ההתנקשות

הודעות מפי אנשי תרבות ופוליטיקה מיהרו לזרום בעקבות אירוע הירי בארצות הברית בו נפגע המועמד הרפובליקני. גם בתחום המסחר המבוזר נרשמו תנודות. לא רק בשמות הגדולים והמפורסמים אלא גם ב"סופר טראמפ", MAGA ועוד
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום יוטיוב/ Fox News)
התגובות לניסיון ההתנקשות כלפי הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות מרחיקות לכת ועוד מתבררות לאיטן. לא רק פוליטיקאים ואנשי ציבור מיהרו להביע את דעתם, גם בשוק מטבעות הקריפטו נרשמו תנודות משמעותיות בעקבות הירי בעצרת. על-פי דיווח אתר crypto.news חלה עלייה משמעותית במטבעות-מם המקושרים לשמו של טראמפ. 
מטבע MAGA ("הפכו את ארצות הברית לאדירה שוב") זינק ב-58% בשלב מסוים ונסחר בכ-10 דולר ליחידה. העלייה של המטבע המקושר לאמירה המפורסמת של טראמפ היא מגמה מתמשכת, שהגיעה לשיאה בעקבות ניסיון ההתנקשות האחרון. גם מטבע "סופר טראמפ" עלה ב-51.2%. 
בעבר, התנגד טראמפ לשוק המטבעות הקריפטוגרפיים. אבל השנה, במסגרת הקמפיין האחרון שלו לנשיאות ארצות הברית, שינה את עמדותיו והציג מדיניות חיובית כלפי שוק הקריפטו. בנאום מסוים קרא הנשיא לשעבר להצביע לו כי המועמדים האחרים רוצים "להרוס את הביטקוין". עוד נודע כי צוות הקמפיין שלו גיבש מדיניות הקשורה בנוגע למסחר במטבעות מבוזרים יחד עם מומחים בתחום. בעקבות ההודעה החל גיוס תרומות עבור הקמפיין הנשיאותי במטבעות מבוזרים. הקמפיין הודיע כי הוא יקבל תרומות במטבעות קריפטו וטען כי מדובר בקמפיין הראשון שעשה כן (טענה שקרית).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה