השוק

סיפיה קיבלה חוזה יוקרתי באירופה והמניה זינקה

סיפיה שעוסקת בפיתוח מערכות לניטור נהג קיבלה חוזה יוקרתי להתקנת מערכות מתוצרתה בכלי רכב של יצרנית מכוניות ספורט באירופה; המניה זינקה במהלך המסחר ב-10%
ניצן כהן | 
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
סיפיה שעוסקת בפיתוח של מערכות לניטור נהג, קיבלה חוזה יוקרתי להתקנת מערכות מתוצרתה בכלי רכב של יצרנית מכוניות ספורט באירופה. המניה זינקה במהלך היום ב-10% אולם סגרה בתום היום המסחר בעליות ש ל5%.
במסגרת החוזה, צפויה מערכת ה-Driver Sense של החברה, להיות מותקנת על גבי שבב של Samsung, בדגם רכב שייוצר באירופה, ומיועד לשיווק ברחבי העולם. תחילת הייצור המסחרי של הדגם צפוי להיות במהלך שנת 2026. 
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה מסר: ״לאחר שנה של גידול משמעותי ביותר בזכיות סיפיה, ישנה כמות הולכת וגדלה של רכבים על הכביש עם מערכת ניטור הנהג של החברה, החל מרכבים משפחתיים, בואכה רכבים מסחריים וכלה כעת גם ברכבי ספורט יוקרתיים. זכייה זו מחזקת את הנוכחות של סיפיה בשוק האירופאי, אותו אנו רואים כמנוע צמיחה נוסף לפעילות החברה. הזכיות הרבות עליהן דיווחנו בשנה האחרונה צפויות להניב פרי בתוצאות הכספיות של השנים הקרובות, עם תחילת הייצור המסחרי".
החוזה החדש של סיפיה מתווסף לצבר הזמנות קודם שלה כך שמספר דגמי הרכב עליהם פועלות המערכות שלה, עומד על 67 עבור 11 יצרניות רכב (OEM) שונות באירופה, סין וארצות הברית. 
כאמור, סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר. מוצרי הדגל של החברה, ה-Driver Sense וה-Cabin Sense, מיועדים ליצרניות רכב (OEM) והם עושים שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג ופנים הרכב.
לחברה יש מוצר ייעודי לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). לחברה יש עשרות פטנטים רשומים בתחום.
שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-67 דגמי רכב (Design Wins) עבור 11 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה