השוק

בשוק ששווה כ-24 מיליארד דולר: סמסונג במו"מ עם החברה מרעננה

שוק השילוט הדיגיטלי העולמי מוערך בכ-24 מיליארד דולר. החברה הישראלית אידומו (Idomoo) הודיעה היום כי היא נמצאת בשלבי משא ומתן עם הענקית סמסונג, במטרה ליצור שיתוף פעולה עתידי, בעזרת הטכנולוגיה שפיתה
מערכת ice |  1
מייסדי אידומו (צילום באדיבות אידומו)
חברת אידומו (Idomoo) הישראלית, שמשרדיה ממוקמים ברעננה ועוסקת בפיתוח טכנולוגיית וידאו AI מתקדמת, הודיעה היום (ראשון) כי היא מנהלת משא ומתן עם ענקית הטכנולוגיה Samsung, לשילוב פתרונה בפלטפורמת השילוט הדיגיטלי VXT, מהנפוצות ביותר בעולם.
שילוב טכנולוגיית הווידאו של אידומו בפלטפורמת ה- VXT של Samsung יאפשר למשתמשי הפלטפורמה, לדברי החברה, ליצור, לנהל ולערוך תכני וידאו לשילוט דיגיטלי בקלות וביעילות. זאת כאשר שוק השילוט הדיגיטלי העולמי מוערך בכ-24 מיליארד דולר וחברת סמסונג מחזיקה בכ-34% מהשוק.
מחברת אידומו נמסר כי: "פתרון ה-Gen Video AI  של אידומו מבוסס על מחולל הוידאו שלה LUCAS, שהינו מחולל הוידאו מבוסס ה- AI הישראלי הראשון. בזכות יכולותיו המתקדמות הוא מאפשר למשתמש הקצר לייצר וידאו מטקסט בקלות ומהירות רבה עבור קמפיינים, אירועים מיוחדים ועוד. עריכת וידאו ב-LUCAS  מתבצעת באמצעות שיחה בצ'אט, עם יכולת לבצע התאמות ושינויים, כגון התאמת צבעים בהתאם ללוגו מסוים, לבקש קריינות בטון מסוים ואפילו לייצר ויזואליות חדשות בדומה למחוללי התמונות השונים".
על אף שטרם נחתם הסכם מחייב בין החברה לענקית, Samsung כבר הציגה את טכנולוגיית Gen Video AI של אידומו כפתרון עתידי לפלטפורמת VXT בכנס Infocomm האחרון בארה"ב. בחברה אומרים כי המשא ומתן משקף את הפוטנציאל העסקי הרב של טכנולוגיית אידומו ואת ההזדמנות הגדולה לחשיפה בשוק השילוט הדיגיטלי המוביל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצת הגהה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה שפיתה,אולי שפיתחה!!!!!
    סגור