השוק

גאווה ישראלית: חברת הפודטק אימג'ינדרי זכתה בפרס היוקרתי

חברת הפודטק הישראלית אימג'ינדרי, זכתה בפרס היוקרתי ונבחרה כאחת מ-100 החברות החלוצות הטכנולוגיות הגלובליות של הפורום הכלכלי העולמי. ד"ר אייל אפרגן, מנכ"ל אימג'ינדרי, : "כבוד גדול עבורנו להיות מוכרים על ידי הפורום"
מערכת ice | 
אימגינדרי (צילום יחצ)
חברת הפודטק הישראלית אימג'ינדרי, נבחרה כאחת מ-100 החברות החלוצות הטכנולוגיות הגלובליות של הפורום הכלכלי העולמי, לצד 4 חברות ישראליות נוספות. מדובר בקהילה של חברות הסטארט-אפ המבטיחות ביותר בעולם, העומדות בחזית החדשנות הטכנולוגית והעסקית. 
הפורום הכלכלי העולמי, מספק לקהילת החדשנות פלטפורמה לשיתוף פעולה עם מנהיגי המגזר הציבורי והפרטי על מנת לתרום לפתרונות חדשים, לצורך התגברות על המשברים העולמיים הנוכחיים ולבניית עמידות עתידית.
החברות הנבחרות ישתתפו במרכזי פורום שונים כדי לסייע בהגדרת סדר היום הגלובלי בנושאים קריטיים. אימג'ינדרי, כחברה מהפכנית בתחום המזון, תיקח חלק במרכז הפורום למהפכה התעשייתית הרביעית. כך תעמוד בפניה ההזדמנות להשפיע ולעצב את המנהיגות המחשבתית בתחום זה.
ד"ר אייל אפרגן, מנכ"ל ומייסד שותף של אימג'ינדרי, הגיב לפרסום ומסר: "זהו כבוד גדול עבורנו להיות מוכרים על ידי הפורום הכלכלי העולמי כחלוצי טכנולוגיה. ההכרה הזו מדגישה את ההובלה שלנו במהפכת הפודטק בכלל ובתחום החלב בפרט. זהו חיזוק נוסף לכך שחלבוני החלב שלנו, המיוצרים ללא שימוש בבעלי חיים, הם בעלי פוטנציאל משמעותי בבניית שרשראות אספקת מזון חדשות. אנו נרגשים לשתף פעולה עם מנהיגים גלובליים ועם החברות הנבחרות ולתרום לעיצוב העתיד של ייצור מזון בר-קיימא."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה