השוק

תמורת 42 מיליון שקל: תדיראן רוכשת 50% מ-EFS

תדיראן ממשיכה להרחיב היצע המוצרים המשווקים על ידי החברה. כעת היא רוכשת 50% ממניות חברת אי.אפ.אס הנדסה (EFS) הפועלת בתחום מיגון אש. תמורת המניות הללו תדיראן שילמה 42.2 מיליון שקל
מערכת ice | 
משה ממרוד (צילום סיון פרג)
קבוצת תדיראן, מדווחת על התקשרות חברת בת בבעלותה המלאה לרכישת 50% מהון המניות של חברת אי.אפ.אס הנדסה בע"מ, חברה פרטית ישראלית, בסך של כ-42.2 מיליון שקל.
תמורה כספית נוספת תשולם בכפוף לביצועי EFS בשנים 2025-2026.  בנוסף, הוסכם על אופציות הדדיות לרכישת יתרת המניות על ידי קבוצת תדיראן בתקופה שלאחר אישור דוחות EFS לשנת 2029.
חברת EFS, הוקמה בשנת 2016 ועוסקת בפיתוח, ייצור, התקנה ומכירה של מוצרים למיגון אש פסיבי, ניהול עשן ומוצרים נלווים למובילי אוויר, בעיקר בישראל ובנוסף החלה לפעול באירופה וביבשת אמריקה. EFS מחזיקה בתקנים בינלאומיים הנדרשים למוצריה השונים. 
העסקה, עולה בקנה אחד עם יעדיה של קבוצת תדיראן ובכלל זה הרחבת קווי המוצרים המשווקים על ידי החברה, תוך ניצול יתרונות סינרגטיים לפעילות החברה בתחומי הפעילות השונים ובכלל זה, בין היתר, סינרגיה והצעת ערך בתחום מוצרי הצריכה לרבות בפרויקטים קבלניים ומיזוג מסחרי, הרחבת סל המוצרים ללקוחות בתחום אנרגיה מתחדשת, לרבות לקוחות הרוכשים מהחברה פתרונות אל-פסק, פתרונות לחוות שרתים וכיו"ב.
העסקה כפופה לאישור רשות התחרות. בכוונת תדיראן להמשיך את הפעילות העצמאית של EFS באמצעות ההנהלה הקיימת, תוך שתדיראן תפעל לתמיכה בהרחבת הפעילות של EFS בישראל, אירופה וארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה