השוק

דריו הלת' הישראלית משנה מודל: מוותרת על נשיא ומצרפת תפקיד בכיר

החברה מקיסריה מודיעה על העצמת ההתרחבות המסחרית, ארגון מחדש אסטרטגי וממנה מנהל מסחרי ראשי: סטיבן נלסון, המביא עמו שני עשורים של ניסיון רב בליווי חברות בתחום הבריאות לצמיחה
מערכת ice | 
הייטק (צילום shutterstock)
החברה הישראלית מקיסריה, דריו הלת', המתמחה בשירותי בריאות דיגיטליים, הודיעה אתמול (רביעי) על הליך התייעלות, ארגון מחדש אסטרטגי בהנהלת החברה ומיקוד הארגון בהאצת מאמצי המסחור. מהחברה נמסר כי המהלך משקף את מחויבותה להביא את פתרונותיה החדשניים לשוק מהר יותר, למקסם את השפעת הלקוחות ולהניע את הארגון לעבר רווחיות.
לשם כך, תעבור דריו הלת' למודל ארגוני שטוח יותר: יבוטל תפקיד הנשיא, ויוגדרו תפקידי ניהול בכירים ייעודיים לכל תחום ליבה, שידווחו ישירות למנכ"ל. התפקיד החדש של מנהל מסחרי ראשי (CCO) יתווסף לתפקידי הנהלה בכירים שכבר קיימים כיום בחברה. החברה מאמינה כי מודל ארגוני זה מטפח סביבה שיתופית יותר ומבטיח קווי תקשורת ברורים החיוניים להנעת יוזמות מסחור מוצלחות.
בהמשך לחיזוק המיקוד המסחרי, חברת דריו הלת' הכריזה על מינויו של סטיבן נלסון לתפקיד המנהל המסחרי הראשי. נלסון יפקח על הפעילות המסחרית הגלובלית של דריו, כולל אסטרטגיית צמיחה, מכירות, ניהול לקוחות, שיווק, שותפויות אסטרטגיות והתרחבות לשווקים חדשים. לפני כן, שימש נלסון כמנכ"ל ונשיא Contigo Health. 
על פי המוסכם בין הצדדים, ריק אנדרסון יסיים את תפקידו כנשיא בחברה, ויצטרף לוועדה המייעצת של דריו הלת'.

ארז רפאל, מנכ"ל דריו: "אנו נרגשים לקדם בברכה את סטיבן כמנהל המסחרי הראשי של דריו הלת'. אנו בטוחים שעברו העשיר וניסיונו יוצא הדופן יתרמו להאצת הצמיחה, יקדמו אותנו לעבר תזרים מזומנים חיובי תוך ניצול צנרת ההזדמנויות המסחריות שלנו, שבעקבות הרחבת היצע המוצרים שהושג כחלק מרכישת Twill, הינו גדול מאי פעם. הוספת תפקיד המנהל המסחרי הראשי לשדרת הניהול שלנו מבטיחה שמנהל בדרג הבכיר, המתמקד אך ורק בפעילויות מסחריות תאפשר לנו להמשיך ולמלא את המשימה שלנו לשנות את חווית הבריאות והטיפול הנוכחית עבור המבוטחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה