השוק

AppsFlyer בדרך להנפקה: תגייס 300 מיליון דולר?

הפלטפורמה הישראלית מאפשרת ללקוחותיה מעקוב אחרי קמפיינים שיווקיים ומידע על רווח בזמן אמת. בין משתמשיה: נייקי, איביי ו-ויזה. מקורות מדווחים כי החברה עובדת באופן צמוד עם בנקים שונים בארה"ב לקראת המהלך
מערכת ice | 
אורן קניאל ורשף מן מייסדי AppsFlyer (צילום יחצ)
סוכנות הידיעות בלומברג פרסמה היום (רביעי) כי מקורות שונים מדווחים כי החברה הישראלית אפספלייר (AppsFlyer) נמצאת בדרכה להנפקה וגיוס של כ-300 מיליון דולר. על-פי דיווח סוכנות הידיעות, מקורות סיפרו כי החברה עובדות באופן צמוד עם JP Morgan ו-Bank of America. החברה והבנקים סירבו להגיב בינתיים לפרסום ברויטרס. על פי הדיווחים הנפקה אפשרית ב-2025, או אפילו מוקדם יותר, בהתאם לתנאי השוק. 
חברת אפספלייר נוסדה על ידי אורן קניאל ורשף מן בשנת 2011. כיום עובדים בחברה יותר מ-1,000 אנשים ב-20 משרדים שונים. מוקד החברה הוא בארצות הברית, בעיר סן פרנסיסקו. באמצעות הפלטפורמה שמייצרת החברה, היא מאפשרת למשווקי אפליקציות אחרות לגשת למידע בזמן אמת על הקמפיינים השונים שהם מריצים באמצעות האפליקציות שלהם ולעקוב אחר התנהגות הגולשים. בין הלקוחות של החברה: ויזה, נייקי ואיביי.  
לאחרונה רכשה החברה את החברה הישראלית OOL העוסקת בתחום הבינה המלאכותית ואת devtodev שמסייעת בניתוח אפליקציות ומשחקים. עוד פורסם כי החברה שיתפה פעולה עם תאגיד השידור כאן על מנת לייצר תיעוד מקיף של אירוע ה-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה